Twingo fun club istanbul halısaha etkinliği

Başlatan remzi55600, Mart 24, 2016, 17:18:50 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

remzi55600

Berat şuan Sivas sınırları içinde sanırım yetişemez maça :)

Avea inTouch 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


yakamozkan

... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

TwinRS

#77
Aman sakatlanmayalım Erdek öncesi  :)
Sakin oynayalım keyfini çıkaralım  <clap
İleti Birleştirildi: Temmuz 26, 2016, 17:20:16 öS

>
Remzi Eray'ıda ekle kardeşim.Eray Uzun  :tamamdir

remzi55600

Alıntı yapılan: remzi55600 - Temmuz 25, 2016, 09:36:23 öö
Evet uzun bir aradan sonra tekrardan merhaba,aylar önce yapmayı planladığımız hali saha organizasyonunu nihayet bu hafta gerçekleştiriyoruz,çarşamba akşami Emir otomotiv Osman ustanin dükkanınin yakınindaki Ekspres hali sahada maç organizasyonu gerçekleştirecegiz büyük ihtimal saat 11 12 olacak ,şuanda kadroyu güncel haliyle yaziyorum 1, 2 eksik var ve kadroda degişiklikler olabilir o yüzden oynamak isteyen arkadaşlar varsa bu konu altinda isimleri ve telefon numaralarini paylaşabilirler ,iyi forumlar.
     Kadro:
1)Hasan Ay
2)Taylan Kalay
3)Kadir usta
4)Osman usta
5)Ahmet Al
6)Ferdi Kunduz
7)Alkan Acar
8)Tolga Kamil E.
9)Özkan Halici
10)Emirhan Altuntas
11)Tuğra Arslan
12)Remzi Köse
13)Kubilay Şenyüzlü
Not:İzlemek isteyen arkadaşlarıda seyirci olarak bekleriz :)

Avea inTouch 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Listeden Ahmet al çıkarılıp Eray uzun ve Levent çelik eklenmiştir. Kadro tamam gibi görünüyor şuanda

SM-G710 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


TwinRS

Kadrodaki arkadaşlar yok benim işim vardı yok yan yattı yok çamura battı yok bu saatten sonra  :sopa

remzi55600

Alıntı yapılan: TwinRS - Temmuz 26, 2016, 23:48:46 öS
Kadrodaki arkadaşlar yok benim işim vardı yok yan yattı yok çamura battı yok bu saatten sonra  :sopa
Aynen öyle bu saatten sonra adam arayamayız :))

SM-G710 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


XFACTOR

Arkadaşlar Mart ayından beri yazışıyorsunuz, 6 sayfa yazışma var. Şampiyonlar ligi için bu kadar yazılıp konuşulmuyordur.


Yapın şu maçı artık yahu  <hehe <hehe <hehe
Yakamozzz ...

remzi55600

Alıntı yapılan: XFACTOR - Temmuz 27, 2016, 10:11:37 öö
Arkadaşlar Mart ayından beri yazışıyorsunuz, 6 sayfa yazışma var. Şampiyonlar ligi için bu kadar yazılıp konuşulmuyordur.


Yapın şu maçı artık yahu  <hehe <hehe <hehe
Bu aksam 11 de beklenen organizasyon Günay abi, bekleriz :)

SM-G710 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


yakamozkan

beni beklediler.
ufak bi sakatligim vardı.halloldu.
bide taze gırampon aldım :))))))))
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

TwinRS

Çok keyifli ve sportmence bir maç oldu.Canlı yayınlarla destekli gülüp eğlendiğimiz bir geceydi.Remzi biz devamlı oynayalım istiyoruz.Bu konuyu güncel tutarsan  her hafta oynamak isteyen arkadaşlarda dahil olsun maçlarımızı yapalım.


CASPER_VıA_M1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


metallica061

http://sosyalhalisaha.com/mac-detay/57403 arkadaşlar bu siteden maçımızı tüm kayıdıyla izleyebilirsiniz . herkese sevgiler  :cimcime
2004 Mavi Honda Cývýc 1.6 Sport 34 EFS 39

TwinRS

Bu uygulama harika olmuş ya hakikaten.Drogba gibi gol atmışım dk 6 nın sonlarındaaaa <smiledance

LEVENT ÇELİK

Seyrettiğim en güzel maç buydu teşekkürler arkadaşlar. Tekrarinı bekliyoruz.

yakamozkan

resimde benim taze gıramponlar bile çıkmış :)
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

TwinRS

Erdek dönüşü bunu geleneksel hale getirelim beyler  <shake