Twingo fun club istanbul halısaha etkinliği

Başlatan remzi55600, Mart 24, 2016, 17:18:50 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ffatihkaf

Bi kadro varsa benide yaz remziiii   <hehe <hehe

ksenyuzlu

Cüneyt abi senin orda saha ayarla da Oray'a gelelim [emoji5][emoji5]


Sent from my iPhone using Tapatalk

remzi55600

Alıntı yapılan: ksenyuzlu - Temmuz 09, 2016, 20:10:15 öS
Selamun aleyküm. Halısaha etkinliğimiz nezaman olucak acaba [emoji5][emoji5][emoji5] iptal değildir inşallah


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hocam şuan bayram tatili için Samsuna geldim dönüşte ilk işim bu organizasyonu düzenlemek herkeside beklettik konuyu açıp,ne deseniz haklısiniz :)

Avea inTouch 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


remzi55600

Alıntı yapılan: cuneytilkay - Temmuz 09, 2016, 21:47:18 öS
Remzi ne halisahaymis bi yapamadiniz benide yaz kadroya 😂😂
Abi seni başka müsabakalarda alcam kadroya ama illa oyniyim diyosan ihtiyar heyetinden birini çıkarıp yazarim seni kadroya :)

Avea inTouch 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


TwinRS

Hadi bakalım şu maçı artık yapalım uyarsa da rutin hale getirip abone olalım  :tamamdir

yakamozkan

... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

cuneytilkay

Yakamozkan mandal tetik abim duran toplara çok fena vurur  8) <bigrin

LEVENT ÇELİK

Biri ihtiyar heyeti mi dedi  :yapma
Bisikletle kartal bostancı arasi antreman yapıyorum yaz başından beri. Maçlara hazırım.  :alkış

cuneytilkay

Levent abu seni tenzih ediyoruz  <hehe <hehe


KeReMCeNK25


EMREREN

Alıntı yapılan: LEVENT ÇELİK - Temmuz 10, 2016, 12:15:26 öS
Biri ihtiyar heyeti mi dedi  :yapma
Bisikletle kartal bostancı arasi antreman yapıyorum yaz başından beri. Maçlara hazırım.  :alkış
abi bisiklete biniyorsan ozan ben dinçer abide bisikletçiyiz bi ara iznik yapıp köfte yiyelim :)

LEVENT ÇELİK


remzi55600

Evet uzun bir aradan sonra tekrardan merhaba,aylar önce yapmayı planladığımız hali saha organizasyonunu nihayet bu hafta gerçekleştiriyoruz,çarşamba akşami Emir otomotiv Osman ustanin dükkanınin yakınindaki Ekspres hali sahada maç organizasyonu gerçekleştirecegiz büyük ihtimal saat 11 12 olacak ,şuanda kadroyu güncel haliyle yaziyorum 1, 2 eksik var ve kadroda degişiklikler olabilir o yüzden oynamak isteyen arkadaşlar varsa bu konu altinda isimleri ve telefon numaralarini paylaşabilirler ,iyi forumlar.
     Kadro:
1)Hasan Ay
2)Taylan Kalay
3)Kadir usta
4)Osman usta
5)Ahmet Al
6)Ferdi Kunduz
7)Alkan Acar
8)Tolga Kamil E.
9)Özkan Halici
10)Emirhan Altuntas
11)Tuğra Arslan
12)Remzi Köse
13)Kubilay Şenyüzlü
Not:İzlemek isteyen arkadaşlarıda seyirci olarak bekleriz :)

Avea inTouch 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


metallica061

yav Berat genç adamsın gelsene kardeşim maça  <clap
2004 Mavi Honda Cývýc 1.6 Sport 34 EFS 39