Twingo fun club istanbul halısaha etkinliği

Başlatan remzi55600, Mart 24, 2016, 17:18:50 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

remzi55600

Alıntı yapılan: tamertamer - Ağustos 08, 2016, 13:02:16 öS
Ben de gelebilirim  :)
Tamer yazdim kadroya seni bana bi irtibat numarasi yollar misin :)

SM-G710 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


TwinRS

Safirin sahibi Tamer de varım diyoooor  ;D
Remzi modum tüm gelecekleri listeye yaz da sonra orda fazlalıktan dışarıda kalan olmasın ;)

remzi55600

Alıntı yapılan: zomas34 - Ağustos 03, 2016, 15:32:43 öS
bu sefer bende varım diyorum. biraz uzağım sultangazi tarafında ama saatler uygun olacağı için katılırım diyorum.
Hocam senin isim irtibat numaran neydi bana bi gondersene

SM-G710 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


RENOCUPROF


TwinRS


yakamozkan

ben belki seyirci olarak gelirim.
tezahürat önemli
tabi
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

tamertamer

Alıntı yapılan: remzi55600 - Ağustos 08, 2016, 13:16:46 öS
Tamer yazdim kadroya seni bana bi irtibat numarasi yollar misin :)

SM-G710 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Yolladım  <idea

remzi55600

Alıntı yapılan: tamertamer - Ağustos 08, 2016, 19:38:35 öS

Yolladım  <idea
Benim gelen kutusu boş mesaj gelmemiş istersen buraya yaz numarani :)

SM-G710 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


tamertamer

#113
Alıntı yapılan: remzi55600 - Ağustos 09, 2016, 08:49:28 öö
Benim gelen kutusu boş mesaj gelmemiş istersen buraya yaz numarani :)

SM-G710 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi




542 391 8263
İleti Birleştirildi: Ağustos 09, 2016, 11:10:32 öö

>




Twingo Fan Cub Halı Saha etkinliği dendiğinde aklıma gelen  <s <clap

TwinRS

Evet beyler bugün oynayacaklar akşam saha da olacak değilmi bir aksilik yoktur umarım.Son dakika sıkıntı olmasın :yapma

metallica061

evet remzicim , kişileri yazarsan kim var kim yok görmüş oluruz eksik falan olmasın yol uzak malum  :seytani
2004 Mavi Honda Cývýc 1.6 Sport 34 EFS 39

zomas34

ben varım. en az 2 saat önceden varmam lazımki yol yorgunluğunu üstümden atayım. malum uzaklardan geliyoruz. :)

TwinRS

Bu akşamda keyifli bir maç yaptık.Oynayan,izleyen herkese teşekkürler.Remzi tepkiler çığ  gibi büyüyor kadroyu dengeli yap haftaya :)


CASPER_VıA_M1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


tamertamer

#118
http://sosyalhalisaha.com/mac-detay/67702
İleti Birleştirildi: Ağustos 11, 2016, 10:49:35 öö

>
http://sosyalhalisaha.com/mac-detay/67702

burkan

HAYALLER RÖVAŞATA HAYATLAR TAKLACı GÜVERCİN :o

http://sosyalhalisaha.com/video-detay/11593

Kusurumuz olduysa affola güzel bir akşamdı emeği geçen arkadaşlara teşekkürler.