21 Eylül 2014 Güz Pikniği

Başlatan Sayın, Eylül 14, 2014, 00:39:51 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

yilmazugur

Alıntı yapılan: RedLine - Eylül 26, 2014, 14:25:01 öS
32 v 80a  sıgorta lazım bana , ama baktıgım bır kac elektrıkcıde bulamadım.


Bi an sigorta lazım diyince sigorta Volt amperindeki rakamları plaka sanan ve üzerine alınan bir SİGORTACı var burda  <bud <hehe
"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com

RedLine

Bağdaştırma süper ama hakkını yemiyim :)
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

yilmazugur

Alıntı yapılan: RedLine - Eylül 27, 2014, 13:12:51 öS
Bağdaştırma süper ama hakkını yemiyim :)


Bi an ben bile kendime şaşırdım  <lac <utan
"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com

KeReMCeNK25

Alıntı yapılan: RedLine - Eylül 27, 2014, 13:12:51 öS
Bağdaştırma süper ama hakkını yemiyim :)


geçen gün aynısı bende bir sigortacı arkadaşa yaptım bildiğim dumurrr oldu  <bigrin

yağız volkan

Güzel bir buluşma olduğu yine belli hepinize saygılar umarım bigun bende bu hoş ortamın içinde olacam:)

KeReMCeNK25

en kötü organizasyonumuz böyle olsun  <clap

maniacemre

Selamlar 2014 yılında katıldığım buluşmalardaki fotolardan bazıları video olarak düzenlenmiştir.Keyifli forumlar =)

http://youtu.be/Luo16taqryY

TwinRS

Kadir eline saglik cok guzel olmus  <clap <idea