21 Eylül 2014 Güz Pikniği

Başlatan Sayın, Eylül 14, 2014, 00:39:51 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Sayın





Arkadaşlar herkese merhaba.
Yazın yoğun temposu nedeniyle uzun süredir ayrı kaldık. Kış başlamadan sonbaharın serin günlerinde bu ayrılığa son veriyoruz.


Şehrin sıkıcı havasından, stresinden ve gürültüsünden uzak bir ortamda ailecek hem keyif alacağımız hem dinlenebileceğimiz güzel bir gün yaşamak istiyoruz. Piknik alanımız Maltepe Başıbüyük'te hemen aşağıda tüm detayları görebilirsiniz.


Bu etkinliğimiz araya giren zamana inat ve diğerlerinden farklı olarak neredeyse tüm günü kapsayacaktır. Şöyle ki;


Etkinlik Programımız

10:00 - 12:00 Serpme Kahvaltı
12:00 - 14:00 Etkinlikler
15:00 - 17:00 Mangal Partisi
17:30             Vedalaşma

Görüşmelerimiz sonucunda sadece kahvaltı için farklı mekanlardan 25 lira civarı teklif aldık. Fiyatı daha uygun tutmak için kahvaltıyı kendi bünyemizde sunacağız. Sabah geldiğinizde kahvaltınız hazır olacaktır.

Kahvaltı Menümüz

Siyah ve Yeşil Zeytin
Beyaz ve Kaşar Peynir
Salam
Reçel
Bal
Tereyağ
Soslu Sosis
Karpuz
Domates
Salatalık
Meyve Suyu
Semaver
Ekmek Çeşitleri


Mangal Menümüz

Tavuk Kanat
Tavuk Pirzola
Kasap Köfte
Gazlı İçecekler
Ayran
Çoban Salata

Tabak, çatal, kaşık ve bardaklar hazır olacaktır.


Hızlı ve sorunsuz servis için aynı anda 4 mangal yakılacaktır. Büyük boy mangalı olanlar yazınız. Çay için ise yine elimizde 2 adet semaverimiz mevcut. Elinde olan bilgi versin.

Eğlence Etkinliğimiz


Sandalye Kapmaca
Çuval Yarışı
Kaşıkla Yumurta Taşıma
Halat Çekme


Gün boyu kesintisiz müziğimiz olacaktır.
Otopark problemimiz yoktur.
Lavabo mevcuttur.
Çeşmeler hemen yanı başımızda.


*** Kahvaltı + mangal + otopark hepsi birlikte kişi başı 30 liradır.

Sadece kahvaltıya gelecekler 20 TL yahut sadece mangala gelenler 20 TL verecektir. ***


6 yaş altı çocuklardan ücret alınmayacaktır.
Ücret girişte nakit olarak toplanacaktır.

Piknik Alanı Krokisi ;
http://harita.yandex.com.tr/?um=0ALXbSyNFM1UuR-65hbıKyFzPbj5J_fz&ll=29.168726%2C40.960379&spn=0.002521%2C0.001165&z=19&l=sat%2Csat

Buluşma Yerimiz ;
Saat 09:00 E-5 İdealtepe Köprüsü

İrtibat Telefonları :
0532 204 94 10
0535 770 07 90

Katılımcılar lütfen listemizi dolduralım;

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1POJH2iyZMujcE183yJsVlu8sDYVWeeYMdrECyU_Jkpw/edit?usp=sharing







yakamozkan

#1
ok ok okkkkkkkkkkkkkkk. <bigrin ( bu ikona bayiliyom yavvv)
İleti Birleştirildi: Eylül 14, 2014, 00:50:10 öö

>
listeyi doldurmak için tikladim.olmadi yada ben yapamadim.ek kontenjandan yararlanmak isteyebilir miyim. :)
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

pörtük

#2
İnşallah hoş sohbet bol muhabbet  bir gün geçirirsiniz. Benim önceden yapılan programim olduğu üzere katılım göstermeyeceğim.
Hayırlı güzler

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

ademsrgl

Dümdüz var o tarihte çok katılmak istiyorum fakat bir daha dahaki etkinliğe netkinliğe inşallah . Saygılarımla  :sopa2
Þu ahiz zaman Ne kadarda tuhaf  Müslümana namaz kýl diyoruz.

zebb

Bendede katılım Formu açılmıyo kısmetse bende katılacağım birde pcde açmayı deniyim formu
Sadece forum üyeleri mi yoksa ailece katılabilir miyiz?
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

Sayın

Listenin bilgisayardan sorunsuz şekilde açılması lazım. Tekrar deneyenler sonuç yazabilir mi bir zahmet.


Ailenizle birlikte bekliyoruz zebb  :tamamdir

KeReMCeNK25

+1 olarak gelmeye çalışacağım  :tamamdir  en az 2-3 tiwi de bonus olarakk... :anlastik

kwnch

Eğer hatunla izin günümüz tutar da Pazar'a denk düşerse, hali hazırda Cücük'ü de toplamışken gelmeyeni öpsünler. :)

EMREREN

#8
Alıntı yapılan: kwnch - Eylül 14, 2014, 14:11:58 öS
Eğer hatunla izin günümüz tutar da Pazar'a denk düşerse, hali hazırda Cücük'ü de toplamışken gelmeyeni öpsünler. :)
kıvanç seni özellikle bekliyoruz burak keremcenk25 yengeyle sizi yazdık zaten :)
herkes eşini dostunu ailesini getirebilir



İleti Birleştirildi: Eylül 14, 2014, 14:21:12 öS

>
Alıntı yapılan: pörtük - Eylül 14, 2014, 00:52:58 öö
İnşallah hoş sohbet bol muhabbet (hareketsiz) bir gün geçirirsiniz. Benim önceden yapılan programim olduğu üzere katılım göstermeyeceğim.
Hayırlı güzler
ferhan abi sen uydurursun birşeyler

kwnch

Alıntı yapılan: EMREREN - Eylül 14, 2014, 14:20:51 öS
kıvanç seni özellikle bekliyoruz burak keremcenk25 yengeyle sizi yazdık zaten :)
herkes eşini dostunu ailesini getirebilir



İleti Birleştirildi: Eylül 14, 2014, 14:21:12 öS

>ferhan abi sen uydurursun birşeyler
Hatunla konuştum bakalım şimdi, izin gününü Pazar'a denk getirmeye çalışacak görüşüp. Yalnız yol konusunda o gün bana yardımcı olunması gerekebilir ya da biriyle buluşarak gelmek benim için daha kolay olur.

TwinRS

Evime çok yakın bir nokta.Hatun ben ve evlat kısmetse orda olacağız  <idea

zebb

Evet telefonu masaüstü moda alınca dosyaları açtı  :arastiriyorum
Kısmetse salı akşamı aracı alıp hemen plaka Vs bilgileri yazıcam :alkış [size=78%] [/size]
ılk katılımım olucak
vira Bismillah
bende yeri bilmediğim için idealtepe benim için de mantıklı
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

kwnch

Alıntı yapılan: kwnch - Eylül 14, 2014, 14:26:00 öS
Hatunla konuştum bakalım şimdi, izin gününü Pazar'a denk getirmeye çalışacak görüşüp. Yalnız yol konusunda o gün bana yardımcı olunması gerekebilir ya da biriyle buluşarak gelmek benim için daha kolay olur.
Hatun izin alamıyor, tek olarak geleceğim, mangala kalamasam da kahvaltıya katılacağım.

stone

orda olmaktan mutluluk duyacağım
imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...

OzanK

ben göremedim sanırım, piknik yeri neresi