21 Eylül 2014 Güz Pikniği

Başlatan Sayın, Eylül 14, 2014, 00:39:51 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

RedLine

Biz güzel büyük bir AİLE'yiz






Emek harcayan, vakit ayırıp aramızda olan herkese sonsuz tşk'ler
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

TwinRS

Cok guzel bir bulusma oldu.Emegi gecen herkese cok tesekkurler.Mangal basinda pisirme gorevindeydim; az pismis yediyseniz affola[emoji2]



   

ugurozbakis

Görüntüler muhteşem. Paylaşımlarınız için teşekkürler arkadaşlar çok fena içim kaldı :)
Nişanımızın olması dolayısıyla katılamadım ama bidahakine inşallah.

ByEteRNaL

Süper buluşma olmuş emeği geçenlere selamlar...

TwinRS

Organizasyon bitiminin akabinde yagmur yagmasida Allahin takdiri.Kimse islanmadan keyifli bir organizasyon gerceklesti.Boyle bulusmalarin fazla arasi acilmamasi dilegiyle..

zebb

Alıntı yapılan: TwinRS - Eylül 21, 2014, 19:22:49 öS
Cok guzel bir bulusma oldu.Emegi gecen herkese cok tesekkurler.Mangal basinda pisirme gorevindeydim; az pismis yediyseniz affola[emoji2]




Ellerine sağlık abi
Çiğ yoktu test edildi onaylandı  <idea :anlastik [size=78%]


   
[/size]
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

EMREREN

#81
herkese katılımından dolayı teşekkür ederim
salata yapanların, akşama kadar çay demleyenlerin, mangal başında emek verenlerin ve herkesin eline yüreğine sağlık
umarım herkes memnundur bir kusurumuz olduysa affola
kocaman bir aile gibiydik bugün gerçekten uzun süre sonra samimiyetin ve yardımlaşmanın bozulmadığı ilk etkinlik oldu herkese çok teşekkür ederim bu aile umarım giderek dahada büyür
saygılar. sevgiler


50 litre su harcamışız sadece çay için :)


bir sürü ekmeğimiz ziyan oldu :(

20 araç ve 50 kişiydik

stone

çok güzel bi etkinlikti arkadaşlar

ozan ve emre arkadaşlarımızın sabahın köründe uykularını feda ederek uğraşlarının meyvesi gerçekten çok güzeldi

asıl ben ve bizler sizlere canı gönülden çok teşekkür ederiz

bizler bişey yapmadık sizler çok çalıştınız

allah razı olsun sizlerden

herşey için çok teşekkürler tekrardan  <clap

imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...

TwinRS

Asil ben kendi adima bu aile ortamini sagladiginiz icin Ozana ve sana emeginizden dolayi tesekkurler.Bizim yaptigimiz bisey degildi.Gayet keyifli ve samimi gecen bir bulusma idi.Esler coluk cocuk hep birlikte guzel vakit gecirdik,yuzyuze tanismadigimiz arkadaslarla sohbet imkani bulduk.
E sohbetler caysiz olmaz o kadar su gider normaldir. :D
Bir dahaki bulusmada gorusmek uzere..

yakamozkan

#84
20 twi 50 kişi , bereket versin. ;D
yakar top oynayamadikya ona canim sıkıldı biraz.  ;D
ama olsun onun yerine bende ağaçlara cekilmiis şeriti kopratip birinci geldim <hehe
yureginize saglik arkadaşlar.
afferim yav.
iyiydi valla.
not = bayrak direğinin altinin suyunu dökmek için tipayi cikartip elime almistim.benle beraber geliyordu ki ; yolda cebimdeki bu şeyde ney diye attim.sonradan aklima geldi aman tanrim didim ama ( aman yav tipayida küçük ağaçla yapariz olur biter ) didim. :)
İleti Birleştirildi: Eylül 21, 2014, 23:55:42 öS

>
hele bide kafalik muhabbeti varki ; onu hic demiyom bile  <hehe <hehe <hehe
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

haluk_1907

Alıntı yapılan: RedLine - Eylül 21, 2014, 16:13:07 öS
Biz güzel büyük bir AİLE'yiz






Emek harcayan, vakit ayırıp aramızda olan herkese sonsuz tşk'ler




tarihi çok daha önce belli olan şirket organizasyonu nedeniyle katılamadım :( en yakın organizasyonda görüşmek üzere...

EMREREN

Alıntı yapılan: yakamozkan - Eylül 21, 2014, 23:12:45 öS
20 twi 50 kişi , bereket versin. ;D
yakar top oynayamadikya ona canim sıkıldı biraz.  ;D
ama olsun onun yerine bende ağaçlara cekilmiis şeriti kopratip birinci geldim <hehe
yureginize saglik arkadaşlar.
afferim yav.
iyiydi valla.
not = bayrak direğinin altinin suyunu dökmek için tipayi cikartip elime almistim.benle beraber geliyordu ki ; yolda cebimdeki bu şeyde ney diye attim.sonradan aklima geldi aman tanrim didim ama ( aman yav tipayida küçük ağaçla yapariz olur biter ) didim. :)
İleti Birleştirildi: Eylül 21, 2014, 23:55:42 öS
>
hele bide kafalik muhabbeti varki ; onu hic demiyom bile  <hehe <hehe <hehe
abi sen yinede tıpayı kaybetme :)

aytuq

güzel buluşma olmuş inşallah izmirde de böyle olur
09 D 5017 (2014- ..... ) / 2001 Lal Kýrmýzý OpenAir & Airbag & Klima  http://www.twingofanclub.com/twingocular-sohbet-muhabbet/lil'-devil/

35 DVJ 73 (2010-2012) / 1998 Lal Kýrmýzý  OpenAir & Airbag & Klima http://www.twingofanclub.com/index.php?topic=5412.30

Sayın

Herkese çok çok teşekkür ederim arkadaşlarım, abilerim ve kardeşlerim.


Çok güzel, organize bir piknik oldu. Mangalcılar sayesinde herkes aynı anda yemeğe başladı sağolsunlar  :)


Tüm günü dolu dolu geçirdik, herkes bir işin ucundan tuttu.


Eksiklerimiz olduysa affola. Emeğimize, zamanımıza değen bir piknik oldu düşüncesindeyim.


Demek şeritleri koparan sendin Özkan abi, bir ara da topu masaya atmıştın yakalamadım sanma  ;D  Aman bizim oğlana kafalık atma sen  ;D

yakamozkan

Alıntı yapılan: Sayın - Eylül 22, 2014, 11:05:37 öö
Herkese çok çok teşekkür ederim arkadaşlarım, abilerim ve kardeşlerim.


Çok güzel, organize bir piknik oldu. Mangalcılar sayesinde herkes aynı anda yemeğe başladı sağolsunlar  :)


Tüm günü dolu dolu geçirdik, herkes bir işin ucundan tuttu.


Eksiklerimiz olduysa affola. Emeğimize, zamanımıza değen bir piknik oldu düşüncesindeyim.


Demek şeritleri koparan sendin Özkan abi, bir ara da topu masaya atmıştın yakalamadım sanma  ;D  Aman bizim oğlana kafalık atma sen  ;D
seritin ilkini ben koparttim ama bagladik  :)
masaya topu valla billa ben atmadim. ;D
kafaligi atarmiyim hic.ben onlari arka koltuklara montajlayacam.onlarin maziisi eskilerden gelir.nasil tedarik ettiğimi biliyon sen  <hehe
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...