21 Eylül 2014 Güz Pikniği

Başlatan Sayın, Eylül 14, 2014, 00:39:51 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ÜSKÜDARLI

Herşey mükemmeldi, bir sonraki toplantıda daha kalabalık olmak umudu ile ...
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

Sayın


KeReMCeNK25

Çok-da iyi oldu çok-da güzel oldu herkesin eline emeğine sıcaklığına samimiyetine sağlık tam kış gelmeden bir-şeyler daha yapalım mesela CAR-TİNG gibi  <idea


gayet dolu eğlenceli hoş bir organizasyondu özet olarak

KeReMCeNK25



Gunun anlam ve onemini görsel olarak özetleyen sıcak bir kare ;-)

GT-P1000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


munsal1980

Herşey çok güzeldi. Yapımda ve yanında emeği geçen herkeze teşekkürler...  :alkış
Munsal

ataman_74

Elinize sağlık. Özellikle konvoy yada araçlarla toplu foto çekimleri varsa beklerim :)
Afyon-Bartýn-Ýstanbul/Sarýyer

98 Üstü Açýlýr Twi

yakamozkan

Alıntı yapılan: ataman_74 - Eylül 23, 2014, 12:12:04 öS
Elinize sağlık. Özellikle konvoy yada araçlarla toplu foto çekimleri varsa beklerim :)
aksam bütünfotolari yollarim ben sana.
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

kwnch

o değil köpük bildiğin şişti o gün, hayvan ertesi günün akşamına dek yattı resmen.  :D

kwnch


yilmazugur

Tamda benim twiyi aldığım gün he.. Tüh kaçtı bu sefer ee bir dahakini sabırsızlıkla bekliyorum  <smiledance
"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com

EMREREN

Alıntı yapılan: yilmazugur - Eylül 24, 2014, 15:17:09 öS
Tamda benim twiyi aldığım gün he.. Tüh kaçtı bu sefer ee bir dahakini sabırsızlıkla bekliyorum  <smiledance
birdahaki buluşmada görüşürüz uğur sigortacısın demek :) arıcam yakın zamanda seni

yilmazugur

Alıntı yapılan: EMREREN - Eylül 24, 2014, 18:18:57 öS
birdahaki buluşmada görüşürüz uğur sigortacısın demek :) arıcam yakın zamanda seni


Tamamdır bekliyorum yardımcı olurum :)
"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com

ademsrgl

abi işte bu çok güzel ya destek ve yardımlaşmak şart arkadaşlar elektrikçiyim bende sormak istediğiniz yada aklınıza takılan herhangi birşey olursa seve seve yardımcı olurum saygılar
Þu ahiz zaman Ne kadarda tuhaf  Müslümana namaz kýl diyoruz.

RedLine

Alıntı yapılan: ademsrgl - Eylül 26, 2014, 13:42:24 öS
abi işte bu çok güzel ya destek ve yardımlaşmak şart arkadaşlar elektrikçiyim bende sormak istediğiniz yada aklınıza takılan herhangi birşey olursa seve seve yardımcı olurum saygılar

32 v 80a  sıgorta lazım bana , ama baktıgım bır kac elektrıkcıde bulamadım.
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...