21 Eylül 2014 Güz Pikniği

Başlatan Sayın, Eylül 14, 2014, 00:39:51 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

yakamozkan

volkan abi ;
konuşuruz nerde toplaniriz diye.
turuncuyu ve susluyu satar miyim abi hic.kollaksyonda haxir yerleri. :)
bu mevzuuyuda konuşuruz

kenan. ; olmazsa bbeylerbeyinde buluşuruz.ustayida aliriz.volkan abide gelir.taylan da gelir.belki cengel , beykoz falan  bikaç twi daha gelir.belli mi olur.ordanda gideriz.
ok mi abiler ?
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

KeReMCeNK25

Alıntı yapılan: yakamozkan - Eylül 18, 2014, 13:55:25 öS
volkan abi ;
konuşuruz nerde toplaniriz diye.
turuncuyu ve susluyu satar miyim abi hic.kollaksyonda haxir yerleri. :)
bu mevzuuyuda konuşuruz

kenan. ; olmazsa bbeylerbeyinde buluşuruz.ustayida aliriz.volkan abide gelir.taylan da gelir.belki cengel , beykoz falan  bikaç twi daha gelir.belli mi olur.ordanda gideriz.
ok mi abiler ?


bütün yazı boş geçersek yağmur riskini göze almak zorunda kalırız maalesef... <hımm

stone

Alıntı yapılan: yakamozkan - Eylül 18, 2014, 13:55:25 öS
volkan abi ;
konuşuruz nerde toplaniriz diye.
turuncuyu ve susluyu satar miyim abi hic.kollaksyonda haxir yerleri. :)
bu mevzuuyuda konuşuruz

kenan. ; olmazsa bbeylerbeyinde buluşuruz.ustayida aliriz.volkan abide gelir.taylan da gelir.belki cengel , beykoz falan  bikaç twi daha gelir.belli mi olur.ordanda gideriz.
ok mi abiler ?


okey babo 
imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...

TwinRS

Alıntı yapılan: yakamozkan - Eylül 18, 2014, 13:55:25 öS
volkan abi ;
konuşuruz nerde toplaniriz diye.
turuncuyu ve susluyu satar miyim abi hic.kollaksyonda haxir yerleri. :)
bu mevzuuyuda konuşuruz

kenan. ; olmazsa bbeylerbeyinde buluşuruz.ustayida aliriz.volkan abide gelir.taylan da gelir.belki cengel , beykoz falan  bikaç twi daha gelir.belli mi olur.ordanda gideriz.
ok mi abiler ?
o zaman bende E5 Kozyatağı Carrefour katılım noktasından sizlere katılırım  8)

EMREREN

hareket noktası konu acıklamasında yazıyor idealtepe köprüsü gebze yönüdür otobüs duragı müsaitdir bekleme yapmak için onun haricinde toplu gelecek olan arkadaslar kendi aralarında anlaşacaklar sanırım

yağız volkan

Uzun bir aradan sonra tekrar bir giriş yaptim ve yine bi organizasyona denk geldim pazar günü İzmit'e gitme işinden yirtabilirsem gelmek isterim babada yerimiz varsa arkadaşlar

maniacemre

Günaydın herkese bu haftasonu yapilacak pikniğin yeni Dostluklarin başlamasına ve eski Dostluklarin daha da kenetlenmesine ,arasında kırgınlık olanların barışmasina , bu soğuk sonbahar gününü arkadaşlık çerçevesinde sıcacık bir ortama çevrilmesini temenni ederim. Forumun amacının paylaşım ve yardımlaşma platformu olduğunu hatırlatır.  Herkese hayırlı Cumalar dilerim.

Listeye +1 eklerseniz sevinirim. 😀
Yapılması gereken herhangi bir konu var ise seve seve yardimci olurum. 😉

ottoman

piknik buluşmasına katılmayacağımı bildirir katılan arkadaslara iyi eğlenceler dilerim...
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

munsal1980

Arkadaşlar kısmetse bizde geleceğiz. Sanırım kozyatağında buluşacağız. saat kaçta orda olacağız? birde E-5 üstünde mi buluşulacak? carrefour önü e-5 üstü maltepe yönü doğrumu anladım?
Munsal

stone

bende üzelerek belirtmek isterimki süpriz bi gelişme nedeniyle bu etkinliğe katılamayacağım arkadaşlar
imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...

EMREREN

sağlık olsun
listeye bakılırsa kalabalık olacağız gibi görünüyor listede ismi olmayıp gelecek olan kişilerde var inş cok güzel bir pazar günü geçireceğiz yarışmalarda 1.lere nacizane hediyelerimiz olacak :)

ottoman

Alıntı yapılan: EMREREN - Eylül 19, 2014, 16:30:27 öS
sağlık olsun
listeye bakılırsa kalabalık olacağız gibi görünüyor listede ismi olmayıp gelecek olan kişilerde var inş cok güzel bir pazar günü geçireceğiz yarışmalarda 1.lere nacizane hediyelerimiz olacak :)
gelemesekte kalbimiz sevdiğimiz kişilerle kardeşim :)
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

EMREREN


ottoman

Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

KeReMCeNK25

Alıntı yapılan: EMREREN - Eylül 19, 2014, 17:25:32 öS
çevir kazı yanmasın :)


pilavlı kaz mı yapacağız yok sa didim ??? :o