21 Eylül 2014 Güz Pikniği

Başlatan Sayın, Eylül 14, 2014, 00:39:51 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

metallica061

o gün başka bir programım var fakat gerçekten hep bi aksilik çıktı katılım gösteremedim gerçi forumdan bazı abilerle buluştuk ancak bu sefer kısa bir sürede olsa orda olmak istiyorum en azından kahvaltıya kalamasamda bi çay içer kaçarım . :alkış
2004 Mavi Honda Cývýc 1.6 Sport 34 EFS 39

TwinRS

Alıntı yapılan: metallica061 - Eylül 19, 2014, 19:56:07 öS
o gün başka bir programım var fakat gerçekten hep bi aksilik çıktı katılım gösteremedim gerçi forumdan bazı abilerle buluştuk ancak bu sefer kısa bir sürede olsa orda olmak istiyorum en azından kahvaltıya kalamasamda bi çay içer kaçarım . :alkış
Emirhan gel sen gel.Dibimizde organizasyon düzenlenmiş kaçırma derim <idea

metallica061

Alıntı yapılan: TwinRS - Eylül 19, 2014, 20:54:19 öS
Emirhan gel sen gel.Dibimizde organizasyon düzenlenmiş kaçırma derim <idea
gelicem abi sabah haberleşiriz kozyatağında mı toplanıcaz
2004 Mavi Honda Cývýc 1.6 Sport 34 EFS 39

TwinRS

Vallahi avrupa yakasindan,beykoz ve uskudar tarafindan gelenler e5 kozyatagina gelseler ordan hep birlikte gideriz.Yarin olsun bakalim haberlesiriz

EMREREN

Abilerim konuyu neden okumuyorsunuz :) e5 idealtepe köprüsü :)

TwinRS

Alıntı yapılan: EMREREN - Eylül 20, 2014, 11:59:37 öö
Abilerim konuyu neden okumuyorsunuz :) e5 idealtepe köprüsü :)
Okudum Emre yardımcı olayım diye yazdım sıkıntı yok.Herkes idealtepe köprüsüne gençler dağılabilirsiniz :)

RedLine

ben direk mesire yerine giderim sanırım , çam evi restoran civarında bir yer sanırım..
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

TwinRS

Alıntı yapılan: RedLine - Eylül 20, 2014, 12:22:11 öS
ben direk mesire yerine giderim sanırım , çam evi restoran civarında bir yer sanırım..
Civarı değil tam orası Ümit ;)

RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

EMREREN

#69
Alıntı yapılan: metallica061 - Eylül 19, 2014, 21:48:21 öS
gelicem abi sabah haberleşiriz kozyatağında mı toplanıcaz
kaç kişi katılacaksınız acaba ?
İleti Birleştirildi: Eylül 20, 2014, 12:53:31 öS

>
Alıntı yapılan: zebb - Eylül 14, 2014, 19:00:26 öS
Evet telefonu masaüstü moda alınca dosyaları açtı  :arastiriyorum
Kısmetse salı akşamı aracı alıp hemen plaka Vs bilgileri yazıcam :alkış
ılk katılımım olucak
vira Bismillah
bende yeri bilmediğim için idealtepe benim için de mantıklı
sayın zebb kaç kişi katılacaksınız ?

kwnch

Emre Köpük hanım için kahvaltıda ne vereceksiniz? Maskot getiriyorum ufaklığı o kadar. :)

KeReMCeNK25

Alıntı yapılan: RedLine - Eylül 20, 2014, 12:22:11 öS
ben direk mesire yerine giderim sanırım , çam evi restoran civarında bir yer sanırım..


konvoy a neden dahil olmuyorsun işin en zevkli kısmı orası değil mi ??? :sopa

RedLine

Konvoy saatine yetişemiyebilirim , bu yüzden planım bu sekilde
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

KeReMCeNK25

 :yapma pazar sabahı 09.:00 e-5 idealtepe köprü uzak diyarlardan yada yeni olan arkadaşlar extra olarak 0533 962 0125 arayıp bilgi alabilirsiniz elimden geleni yaparım  :yapma

zebb

Emre kardeşim kısmetse Ben ve eşim idealtepe köprüsünde olucaz sabah 9 da
Birde listeye ismimi yazarken telefondan girdiğim için karıştırdım biraz kusura bakmayın :offf :tapma
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar