21 Eylül 2014 Güz Pikniği

Başlatan Sayın, Eylül 14, 2014, 00:39:51 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Sayın

Piknik yeri Maltepe Başıbüyük'te.


Karışıklık olmaması adına gelecek herkesi E5 üzerinde hem Ankara yönünde hem Edirne yönünde iki araç bekleyeceğiz arkadaşlar.

zebb

Alıntı yapılan: Sayın - Eylül 14, 2014, 21:06:15 öS
Piknik yeri Maltepe Başıbüyük'te.


Karışıklık olmaması adına gelecek herkesi E5 üzerinde hem Ankara yönünde hem Edirne yönünde iki araç bekleyeceğiz arkadaşlar.




  <idea :tamamdir  Çok mantıklı, gördüğüm ilk twinin arka tamponuna yapışacam <kicking
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

kucukbey


EMREREN

Bütün detaylar etkinlik açıklamasında yer alıyor





Maltepe Başıbüyük Çamev Piknik Alanı

ottoman

Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

EMREREN

herkes nerde yahu kimse gelmiyormu yoksa
<kicking

RedLine

rehabilitasyon için şehir dışına çıkacağm,bu nedenle bu organizasyonda aranızda olamıyacağım arkadaşlar

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

KeReMCeNK25

  :yapma şu an itibari ile kaç kişi gibiyiz  :yapma

ottoman

Alıntı yapılan: KeReMCeNK25 - Eylül 16, 2014, 18:01:55 öS
  :yapma şu an itibari ile kaç kişi gibiyiz  :yapma
listede yazıyor !!!
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

pörtük


Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

BatuR6

Zalýmýn twingosu carrot (:

KeReMCeNK25

araçları dairesel bir şekilde par eder üstüne branda çekeriz olmadı...
olur sana twi çadırı
<smiledance
lütfen evrene olumlu elektrik yayalım lütfen :tamamdir

pörtük

Alıntı yapılan: KeReMCeNK25 - Eylül 18, 2014, 10:38:22 öö
araçları dairesel bir şekilde par eder üstüne branda çekeriz olmadı...
olur sana twi çadırı
<smiledance
lütfen evrene olumlu elektrik yayalım lütfen :tamamdir


Çakan şimşekten çıkan ateşin ile görürüm ben senin olumlu elektriğini.

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!