19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı Konvoyu - Pikniği

Başlatan Sayın, Mayıs 09, 2014, 13:03:46 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

KeReMCeNK25

Alıntı yapılan: RedLine - Mayıs 19, 2014, 15:04:55 öS
E-5 ürerinde seyir halindeyken bir mersedes yanaşıp   Soma'yamı gidiyorsunuz helal olsun dedi , bende gidemiyoruz ama kalbimiz dualarımız onlarla dedim..


<clap o araç benimde yanıma yanaştı ve helal olsun size kutlayanlar tebrik edenler korna çalanlar tepkiler sürediii <clap

pörtük

Emre resimleri ve videolar yarına kaldı.  Sizden ayrılınca gaza geldim.  Herekedeyim


Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

oguzcan

Alıntı yapılan: pörtük - Mayıs 19, 2014, 18:31:19 öS
Emre resimleri ve videolar yarına kaldı.  Sizden ayrılınca gaza geldim.  Herekedeyim


afiyet olsun kardeşim yarasın
1997  wind

pörtük



Dün akşam Oğuzcan bugün levent çelik.  Gözlerim dolmaya başlıyor.  Boğazım düğümleniyor. Buluşmalar da bu kişileri görebilmek beni duygulandirdi.

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

maniacemre

herşey için çok teşekkürler benim için güzel bir buluşmaydı  :D  herkesin eline yüreğine sağlık  :D


bu arada  sarma dolmaların tadı hala ağzımda  ;D

LEVENT ÇELİK

Teşekkür ederim Ferhan.
Karagöz de güzel poz vermiş yani  ;D

pörtük

Alıntı yapılan: LEVENT ÇELİK - Mayıs 19, 2014, 22:59:03 öS
Teşekkür ederim Ferhan.
Karagöz de güzel poz vermiş yani  ;D

İç kulvardan ümit bile kafayı göstermiş.

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

pörtük

Alıntı yapılan: RedLine - Mayıs 19, 2014, 23:53:05 öS
Fotoda bende goruniyim diye az ugrasmadim :)

Dua et kamera başında ben vardım.  Hatuna biraksam şu an ıslak terlikle dovuyordunuz beni.

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

CooLStyLe

Alıntı yapılan: pörtük - Mayıs 19, 2014, 18:31:19 öS
Emre resimleri ve videolar yarına kaldı.  Sizden ayrılınca gaza geldim.  Herekedeyim



Hereke mi :/ bende herekedeyim siz herekeli misiniz ?
İleti Birleştirildi: Mayıs 20, 2014, 01:43:45 öö

>
Bu bulusmadan bana 2002 satilik twi cikar mi  :o

TwinRS

Anlamlı ve güzel bir etkinlik olmuş.Katılanların emeğine sağlık.İşyerimin(Kozyatağı Carrefour) önünden başlamış ama ben bir süredir iş yoğunluğundan siteyi açamadığımdan etkinliğin farkına varamadım.Bir dahaki sefere inşallah. <utan

FRACTURE

Alıntı yapılan: pörtük - Mayıs 19, 2014, 18:31:19 öS
Emre resimleri ve videolar yarına kaldı.  Sizden ayrılınca gaza geldim.  Herekedeyim




kırıntı ve boyuna benziyor hiç kanat yok mu  <hehe
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

ottoman

Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

mediz

Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

ottoman

Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali