19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı Konvoyu - Pikniği

Başlatan Sayın, Mayıs 09, 2014, 13:03:46 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

BatuR6

Telefonlarınız açık olsun geliyorum ama navigasyonla kaybolmazsam iyi :D
Zalýmýn twingosu carrot (:

EMREREN


hasta_twci

Rahatsýzzz etme baþka biþey istemem

BatuR6

Zalýmýn twingosu carrot (:

sezginsaffak

arkadaslar ben geliyorum eşim ve kızım gelemiyo bu yuzden tek gelicem kızım henüz küçük kendime bir sandivic hazırlayıp geliyorum gebze cayırovadan kim geliyosa arasın bulusalım..


0541 361 68 22

EMREREN

Abi saat 9 gibi kartal köprüsü altında toplanıyorz ordan gelenlerle

pörtük

Gençler su an için kesin söz veremiyorum. Geliyor olursam paykek alırım heralde.

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!


pörtük


Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

22S@met

Arkadaşlar maalesef yarin calistigim için gelemiyorum  :offf :offf :offf  ulan ne ismis arkadaş hep calisiyorum  :offf 
'"█▀,,▀<lac Yavru Bukalemun'um olmadan asla<lac ,,▀,,█"'
'"█,,▀,,34 FV 3163,,▀█"'


22S@met

'"█▀,,▀<lac Yavru Bukalemun'um olmadan asla<lac ,,▀,,█"'
'"█,,▀,,34 FV 3163,,▀█"'

pörtük


Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

RedLine

biraz uzak çekim ama ilk resimler benden olsun , katılımda bulunan arkataşlara çok tşk'ler
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

EMREREN

Herkesin ayağına sağlık ins herkes keyif almıştır konvoy esnasında insanların ve yandaki araçların bakışları hedefimize ulaştığımızın bir göstergesidir :-)