19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı Konvoyu - Pikniği

Başlatan Sayın, Mayıs 09, 2014, 13:03:46 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

EMREREN

Süpriz katılımıyla bizi Şaşırtan  ömer abiye ayrıca teşekkürler :-)

EMREREN

 Ferhan abi burcu ve diğer resim çeken arkadaşlar bekliyoruz resimleri :-)

RedLine

E-5 ürerinde seyir halindeyken bir mersedes yanaşıp   Soma'yamı gidiyorsunuz helal olsun dedi , bende gidemiyoruz ama kalbimiz dualarımız onlarla dedim..
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

EMREREN



FRACTURE

Alıntı yapılan: EMREREN - Mayıs 19, 2014, 15:25:44 öS
İlker abi nden gelmedi?

Altımızda araba yok Emrecim adam yerine koyan mı var? Gecenki buluskaya silivriden geliyorlar beylikduzunden geliyorlar biri de foruma yazmıyor sebi e 5 ten alayım diye.Bir de twim yok şu an ama Cumartesi istanbulda vizyonda oluruz twi ile ins.
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

EMREREN

Abi bu yazdıklarıni sebep sonuç ilişkisi içinde düşün bence biraz açık konuşmak gerekirse ben arabam yok desem beni evden alacak en az 5 kişi çıkar ama hep bunlar karşılıklı olan şeylerdir ikili ilişkilere dikkat etmek lazım

EMREREN


LEVENT ÇELİK

Buluşmalarda siftahı bugün yaptık nihâyet.


Arap atı misâli açılıcaz zamanla  ;D





BatuR6

Benimde yüzüm yanmış afedersiniz amele yanığı olmuşuz :D
Zalýmýn twingosu carrot (:

Sayın

Herkese katılımından ötürü çok teşekkür ederim.


Güzel bir buluşma oldu ne güzel hepimizin yüzüne gözüne kan geldi   :D

pörtük


Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

pörtük


Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

EMREREN

abi nerde konvoy resimleri videoları erdek muhabbetine dönmez dimi :)