19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı Konvoyu - Pikniği

Başlatan Sayın, Mayıs 09, 2014, 13:03:46 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

BatuR6

Zalýmýn twingosu carrot (:

EMREREN


hasta_twci

kısmetse yeni twingomu satıcı bayanın ricası üzerine salı günü alacağımdan dolayı aranızda olamayacağım
Rahatsýzzz etme baþka biþey istemem

Sayın

Siyah kurdeleleri hazırlatıyorum hepimizin aracında olacak mümkün mertebe.


Konu dışı mesajlar temizlenmiştir, lütfen tekrarlanmasın.

burakakalin99

Sonuç olarak istenmeyen kisiysem gelmiycem ozan ?
İleti Birleştirildi: Mayıs 15, 2014, 22:13:10 öS

>
Alıntı yapılan: burakakalin99 - Mayıs 15, 2014, 21:57:19 öS
Sonuç olarak istenmeyen kisiysem gelmiycem ozan ?
Ozan veya emre bir cevap bekliyorum

EMREREN

İsteyen herkes organizasyona katılabilir tabiki

C1505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


22S@met

'"█▀,,▀<lac Yavru Bukalemun'um olmadan asla<lac ,,▀,,█"'
'"█,,▀,,34 FV 3163,,▀█"'

EMREREN


Arkadaşlar manisada yaşanan acı olay nedeniyle programda ufak bir değişiklik yapıldı
bayram havasında kutlamanın twingo ailesine yakışmayacağını düşünerek vefat eden vatandaşlarımıza ve onların ailelerine saygımızdan ötürü

19 mayıs konvoyumuz bir bayram havasında değil bir yas havasında ve  anma töreni şeklinde gerçekleşecektir konvoyumuz  sessiz ve sakince kesinlikle korna olmadan güzergahı tamamlayacaktır

bayraklarımızı ve kesinlikle siyah kurdelelerimizi astığımız araçlarımızla kozyatağı carreforun karşısından E5 den hareket edip anadolu adliyesinin önünden sahil yoluna iniyoruz ordan bostancıya kadar sahilden devam edip dönüp maltepe dolgu alanında araçlarımızı park ediyoruz

sayın katılımcılar bu konuda hassasiyetinizi rica ediyorum ne kadar kalabalık olursak twingo fan clubın vermek istediği mesajı o kadar güçlü ve net bir şekilde topluma yansıtabiliriz
yerel bir gazeteyle görüşmelerimiz devam ediyor  bir gazeteye çıkma ihtimalimiz yüksek

aramızda herkes gönlünden ne koparsa bir miktar para toplayıp somaya gönderebiliriz güvenilir bir sivil toplum örgütü yardımları ulaştırabilir ? bu konuyuda konuşalım

bu sefer mangal olmasın dedik bu yüzden katılımcılara düşen bazı görevler var
herkes evinde elinden ne geliyorsa ( pasta börek çörek kurabiye sarma kek vb ) yaptırıp getirecek
getirilen malzemeler ortak bir şekilde tüketilecek

bende bir adet semaver var ancak kalabalık olursak yetmeyecektir semaveri olan birinin getirmesini rica ediyorum çayımız olacak diğer meşrubatlara gerek varmı buna ortak karar verelim

semaverle uğraşmayalım derseniz sahilde dolaşan semaverle çay satan biriyle anlaşıp bize lojistik destek sağlamasını isteyebiliriz sanırım 1 bardak 1 tl idi

plastik tabak çatal ve bardak ihtiyacımız olacak

katılım aileyle olacaktır evde kim varsa getirebilirsiniz çoçuklar için oyun parkı alanda mevcut

herşeyin düzenli ve güzel olması için bir görev dağılımı yapmamız gerekiyor malesef zamanımız az

umarım güzel ve sıcak bir ortam olur

herkese anlayışından ve katılımından dolayı şimdiden teşekkür ediyorum.


https://goo.gl/maps/VGmAq

maniacemre

plastık tabak bardak catallar benden olsun  :D   ayrıca çocukların meyve sularınıda alıyorum  :D  bilginize.... 


(kişi sayısı belli ise net cevap bekliyorum)

pörtük

Alıntı yapılan: maniacemre - Mayıs 17, 2014, 11:00:54 öö
ayrıca çocukların meyve sularınıda alıyorum  :D  bilginize.... 


(kişi sayısı belli ise net cevap bekliyorum)


Bende 3 çocuk var. Biri kızım ikisi ben =)


Bi aksilik olmazsa orada olmak için gerekli çabayı göstereceğim. Aksi bir duruma karşı şunu getiririm diye söz verip sizi ortada bırakmak istemediğimden herhangi bir gıda malzemesi için söz veremiyorum.

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

EMREREN

Alıntı yapılan: maniacemre - Mayıs 17, 2014, 11:00:54 öö
plastık tabak bardak catallar benden olsun  :D   ayrıca çocukların meyve sularınıda alıyorum  :D  bilginize.... 


(kişi sayısı belli ise net cevap bekliyorum)
henüz tam net değil bugün yarın belli olur


tamam arkadaşlar tabak bardak çatal işimiz hızlı ve uyank bir arkadaş tarafından çözüldü :)
kendisine teşekkür ediyoruz :)

pörtük

10 gün önce açılmış olan bir etkinik başlığında 3 sayfa yorum var. Normal şartlarda biz burayı kaynatırdık. demekki etkinlik fazla kaynak olmayacak.

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

EMREREN

Alıntı yapılan: pörtük - Mayıs 17, 2014, 11:09:59 öö
10 gün önce açılmış olan bir etkinik başlığında 3 sayfa yorum var. Normal şartlarda biz burayı kaynatırdık. demekki etkinlik fazla kaynak olmayacak.
hafta içi ve herkesin izinli olmaması nedeniyle kalabalık olmayabilir abi dediğin gibi

maniacemre

birisinin öncü olması lazım ilk aklıma geleni üstlendim  ;D  arkası gelir mutlaka ama tabloya bakılırsa fazla katılım olmayacak  :(

EMREREN

Alıntı yapılan: maniacemre - Mayıs 17, 2014, 11:19:34 öö
birisinin öncü olması lazım ilk aklıma geleni üstlendim  ;D  arkası gelir mutlaka ama tabloya bakılırsa fazla katılım olmayacak  :(
hayırlısı artık