19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı Konvoyu - Pikniği

Başlatan Sayın, Mayıs 09, 2014, 13:03:46 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

EMREREN

arkadaşlar bayraklarımızı unutmayalım :) her yer ay ve yıldız olsun heryer kırmızı olsun  :tamamdir

metallica061

televizyonlara da haber verelim yav  :) benim araba çıkarsa boyadan gelirim bende evimin önü zaten hiç bu kadar yakınlaşmamıştık  <clap
2004 Mavi Honda Cývýc 1.6 Sport 34 EFS 39

pörtük

Dün akşam saatlerinde yaşanan SOMA faciasının ardından planda bir değşiklik olacakmı_? 3 gün yas ilanı ile Bayram kutlamaları iptal edildi.

Biz bu şekilde tura çıkacaksak SİYAH KURDELELERİMİZİ unutmamalıyız.

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

eskiadam

Alıntı yapılan: pörtük - Mayıs 14, 2014, 22:29:54 öS
Dün akşam saatlerinde yaşanan SOMA faciasının ardından planda bir değşiklik olacakmı_? 3 gün yas ilanı ile Bayram kutlamaları iptal edildi.

Biz bu şekilde tura çıkacaksak SİYAH KURDELELERİMİZİ unutmamalıyız.
Yas hepimizin yasıdır. Onlar zaten milli bayramları nasıl bertaraf ederiz diye düşünürlerken bu elim olayı bahane ettiler.
Bugün 14 Mayıs+kesinlikle 3 gün yas=17 Mayıs


19 Mayıs inadına ama bu acıya halel getirmeden KUTLANACAK...

yakamozkan

Siyah kudelali diğer turlara gore daha sakin bişeyolur tabiki.oolmasıda lazimdir  bence
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

Sayın

Olması gerektiği gibi hersey bize yakışır şekilde olacaktır. Bayraklar ve siyah kurdeleler ile birlikte.

pörtük

gençlik ve spor bayramı demişken. yaş sınırlaması kaç. Eskiadam gelebilecekmi_?

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

eskiadam

Alıntı yapılan: pörtük - Mayıs 14, 2014, 22:53:11 öS
gençlik ve spor bayramı demişken. yaş sınırlaması kaç. Eskiadam gelebilecekmi_?
Milli ruhum her daim sınırlar dahilindedir  :tamamdir

Sayın

Bayramı yaşamak isteyen herkes buyursun abi. Din, dil, ırk, renk ve yaş ayrımı yoktur.

RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

pörtük

Kendi içimizde büyük ancak toplum içinde küçük bir aileyiz. Sanırım 3 - 5 çapulcuyu caddede tur atarken kimse yuhalamaz.


Asıl Galatasaray Spor Kulübü ne yapacak onu merak ediyorum. 19.05.1905 saat 19:05  :seytani

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

eskiadam


BatuR6

Zalýmýn twingosu carrot (:

RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

ottoman

Her ne kadar patron sen genç değilsin gidemezsin ddesede ruhum sizinle dostlar :) ayrıca soma içinde bir pankart veya ufak biseylerde yapın derim
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali