23 Şubat Beykoz Korusu Sosyal Tesisleri Kahvaltı Organizasyonu

Başlatan EMREREN, Şubat 03, 2014, 22:01:49 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

pörtük


Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!


anlbrc

Anıl Çam ve Ailesi lütfenn :DDD sadece Anıl Çam olmamış:D
Twingo'yu sevdiren adam..


pörtük

Beyler bu ara Beyler Havada uçuşuyor. Herkes birbirine bey'der olmuş.

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

yakdogan

Zati ailileriniz müsaade ederlerse zatım ve muhterem aile fertlerim ile aranızda olmayı fevkalede arzularım :)

Beni de yazın laayyn  ;D

pörtük

Eğer kimsenin işi çıkmaz herkes orada olursa var ya 23 + 2 = 25

Feci bir kalabalık olacağız gibi görünüyor. Tabi böyle bir kalabalığa yetecek hafıza kartı ayarlamalıyım.  <utan

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

EMREREN

Alıntı yapılan: yakdogan - Şubat 06, 2014, 09:54:12 öö
Zati ailileriniz müsaade ederlerse zatım ve muhterem aile fertlerim ile aranızda olmayı fevkalede arzularım :)

Beni de yazın laayyn  ;D
işte iki gündür beklediğim cevap :-)

ottoman

Alıntı yapılan: pörtük - Şubat 06, 2014, 09:57:30 öö
Eğer kimsenin işi çıkmaz herkes orada olursa var ya 23 + 2 = 25

Feci bir kalabalık olacağız gibi görünüyor. Tabi böyle bir kalabalığa yetecek hafıza kartı ayarlamalıyım.  <utan
ustad takvıye yaparız yeterkı sen çek fotoları  :anlastik
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

EMREREN

ferhan abi artık gelmeme gibi bir lüksün yok malesef bütün forum sana sırt döner valla

ottoman

Alıntı yapılan: EMREREN - Şubat 06, 2014, 10:24:43 öö
ferhan abi artık gelmeme gibi bir lüksün yok malesef bütün forum sana sırt döner valla

zaten turkıye  bulışması olacak gıbı gozukuyor merak etmeyın ferhan hoca bır yerlerden cıkagelır, çılgın adam O :)
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

EMREREN

herkes yazıldığı gibi tam kadro gelirse 40 kişiyi geçiyoruz  <clap :alkış

ottoman

Alıntı yapılan: EMREREN - Şubat 06, 2014, 10:37:07 öö
herkes yazıldığı gibi tam kadro gelirse 40 kişiyi geçiyoruz  <clap :alkış

artık kaldırımlara sığışırız park için :)
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

yakamozkan

Beni de yazın listeye.tek yazın. Düşük bi ihtimal ama , hava güzel olursa benim komutanı (annemi )getirebilirim.biraz hava alır diye düşünüyom.
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

Sayın