23 Şubat Beykoz Korusu Sosyal Tesisleri Kahvaltı Organizasyonu

Başlatan EMREREN, Şubat 03, 2014, 22:01:49 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Fevcin

Birbirini özleyen demişsiniz iyi kelime kullanmışsınız...


Beni ve Eşimi de listeye ekler misiniz?

ottoman

Alıntı yapılan: EMREREN - Şubat 04, 2014, 10:26:30 öö
muhtemelen  ozan ve bende kız  arkadaşlarımızla geleceğiz abi ama daha net değil


bende aileyle katılımın fazla olmasını istiyorum


osman abi
mahmut abi
ediz abi

Kardeşim ailecek benim içinzor malum yeni ddoğumoldu ama ooğlum ile inşallah gelmeye  calisacam


gelirken araclara yengeyi ve cocukları koymayı unutmayın
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

EMREREN

Alıntı yapılan: Fevcin - Şubat 04, 2014, 10:29:41 öö
Birbirini özleyen demişsiniz iyi kelime kullanmışsınız...


Beni ve Eşimi de listeye ekler misiniz?


<bigrin <kicking  işte bu
yine bursa çoçuğuna yakışanı yaptın

mediz

Alıntı yapılan: Fevcin - Şubat 04, 2014, 10:29:41 öö
Birbirini özleyen demişsiniz iyi kelime kullanmışsınız...


Beni ve Eşimi de listeye ekler misiniz?
Sucukları da dikiz aynasına asarak gel.
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

RedLine

Alıntı yapılan: Fevcin - Şubat 04, 2014, 10:29:41 öö
Birbirini özleyen demişsiniz iyi kelime kullanmışsınız...


Beni ve Eşimi de listeye ekler misiniz?


Heeeeyyyytttttttt      Aslanım benim beeee , adamın dibi bu adam işte ...!
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

ottoman

 :parti
Alıntı yapılan: RedLine - Şubat 04, 2014, 10:32:02 öö

Heeeeyyyytttttttt      Aslanım benim beeee , adamın dibi bu adam işte ...!
maşallah ne büyük ve bereketli bir aile oluyoruz degilmi 
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

Fevcin

Teşekkür ederim dostlarımmmm :) sizleri seviyorum inşallah orada olacağız.

012erman

Gelmezsen mahmut abiyle atlar geliriz bak .. :D yaparız bilen arkadaşlarımız, dostlarımız var :D

ottoman

Alıntı yapılan: 012erman - Şubat 04, 2014, 10:36:18 öö
Gelmezsen mahmut abiyle atlar geliriz bak .. :D yaparız bilen arkadaşlarımız, dostlarımız var :D
birbirimize bakip tebessüm etmemiz yeterli sonrası bir bakmışsın kapından alınmışsın
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

hasta_twci

Rahatsýzzz etme baþka biþey istemem

ottoman

Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

012erman

Alıntı yapılan: ottoman - Şubat 04, 2014, 10:38:48 öö
birbirimize bakip tebessüm etmemiz yeterli sonrası bir bakmışsın kapından alınmışsın

o kadar .. herkes ayık osssuuuoon ...  8) ;D ;D atarlı ergen gibi hissettm kendimi :D

EMREREN


ottoman

Alıntı yapılan: 012erman - Şubat 04, 2014, 10:40:41 öö
o kadar .. herkes ayık osssuuuoon ...  8) ;D ;D atarlı ergen gibi hissettm kendimi :D
ben nasil  hissetsem acabaa ;)
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

012erman