23 Şubat Beykoz Korusu Sosyal Tesisleri Kahvaltı Organizasyonu

Başlatan EMREREN, Şubat 03, 2014, 22:01:49 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

RENOCUPROF

Alıntı yapılan: EMREREN - Şubat 04, 2014, 10:43:17 öö
erman yengeyide alıyorsun  gelirken
BENDE  getireyim bare hanımla kızı  <shake <shake <shake

ottoman

Alıntı yapılan: 012erman - Şubat 04, 2014, 10:44:29 öö
evlenmedn olmaz mahmut abim kızıyo sonra  :) :)
her turlu nikah itina ile kiyilir mezar teslim (aranan şartlar evlilik cuzdani , iki şahit)
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

hasta_twci

Rahatsýzzz etme baþka biþey istemem

mediz

Alıntı yapılan: ottoman - Şubat 04, 2014, 10:46:22 öö
her turlu nikah itina ile kiyilir mezar teslim (aranan şartlar evlilik cuzdani , iki şahit)
Ana-Baba rızası yok mu hocam...
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

RedLine

beyler mekanla ılgılı gorusmelerınızı yapın,lakın ordakı tek sıkıntımız otopark olabılır,kucuk bır otoparkı var ve bız harıcı araclar olacagı ıcın aracları grup halında yanyana park edemeyebılırız ..
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

pörtük


Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

EMREREN


mediz

Alıntı yapılan: RedLine - Şubat 04, 2014, 10:49:17 öö
beyler mekanla ılgılı gorusmelerınızı yapın,lakın ordakı tek sıkıntımız otopark olabılır,kucuk bır otoparkı var ve bız harıcı araclar olacagı ıcın aracları grup halında yanyana park edemeyebılırız ..
Yarım saat öne almak lazım buluşmayı 10.00'dan sonra kalabalık artıyor. Dediğin gibi yer sıkıntı olabilir  1-2 kişi önden gider bir ayar çekmeye çalışırız.
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

pörtük

Alıntı yapılan: mediz - Şubat 04, 2014, 10:51:48 öö
Yarım saat öne almak lazım buluşmayı 10.00'dan sonra kalabalık artıyor. Dediğin gibi yer sıkıntı olabilir  1-2 kişi önden gider bir ayar çekmeye çalışırız.

Hiiiiç kusura bakma. Sabah saat 6'da gitsen dahi gelenleri geri çeviremezsin. Mekanı kapatman gerekli ki onuda bizim maçamız yemez.

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

ottoman

Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

mediz

Alıntı yapılan: pörtük - Şubat 04, 2014, 10:53:11 öö
Hiiiiç kusura bakma. Sabah saat 6'da gitsen dahi gelenleri geri çeviremezsin. Mekanı kapatman gerekli ki onuda bizim maçamız yemez.
Milleti içeri sokmayalım diye değil sorumluyla görüşür araç sayısı veririz gerekirse çift sıra park yapar araçlar anladın mı Genel Sekreterim :-*
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

pörtük

Alıntı yapılan: mediz - Şubat 04, 2014, 10:55:59 öö
Milleti içeri sokmayalım diye değil sorumluyla görüşür araç sayısı veririz gerekirse çift sıra park yapar araçlar anladın mı Genel Sekreterim :-*

Boşversene yaa. Biz ne buluşmalar gördük. Kimse 10 dakika erken gitmiyo. =)

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

RedLine

sohbet muhabbet iyi - konu özünü dagıtmayak takıp etmek zor olur sonra
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

Sayın