İstanbullu Twingo severler 25 Haziran'da Riva'da iftarımızı açıyoruz.

Başlatan TwinRS, Haziran 12, 2016, 15:54:21 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

TwinRS

Herkese merhaba,


İçinde bulunduğumuz bu mübarek Ramazan ayında yeniden bir araya gelmek ve birlikte iftar açmak istiyoruz.
Şehir karmaşasından uzak doğa ile iç içe bir mekanda olsun istedik ve görüşmelerimiz sonucunda Riva'da Hilal köy kahvaltı& mangal ile anlaştık.
Mekan Riva'ya 10 km mesafede, Kavacık'tan 10-15 dakikada ulaşılabilecek mesafede Acar İstanbul'u 1 km geçtikten sonra sağda kalıyor.
Avrupa yakasından katılacak arkadaşlarında ulaşımının zor olmayacağı bir mekan.Güzel bir konvoy eşliğinde mekana gideceğiz.
Saat 19:00 da Emir Otomotiv'den hareket edilecektir.19:30 da da Kavacık köprüsünü geçtikten hemen sonraki cepte katılımcılar bekleyebilirler.Sonrasında 2 grup birleşip konvoy halinde mekana gideceğiz.
Mekanın facebook adresi: https://www.facebook.com/RivaHilalRestaurant  İletişim bilgilerine buradan da ulaşabilirsiniz.


Tüm detaylarda destek için :
Ahmet AL:0536 230 05 72
Kadir Emre SOYAL:0533 469 61 93




İftar menüsü:


-Çorba
-İftariyelik
-Salata
-ızgara yanında pilav (2 parça sucuk-2 parça tavuk-2 parça köfte)
-Tatlı
-Sınırsız çay (Semaver)
Kişi başı ücret 35TL  (Ücretler nakit alınmaktadır.Kredi kartı geçerli değildir!)


Mekana kişi sayısı bildirileceğinden acil bir şekilde aşağıdaki listeye katılım sayılarınızı bildirmenizi rica ederim.


Liste için tıklayınız.



Fikir olması açısından mekan resimlerini aşağıda paylaşıyorum.































yakamozkan

beni yazın listeye.
son dakka bi aksilik çıkmazsa ordayım.
fekat benim twim yok.tek giden bi insanın twisine yancı yazilirim :)

Beykoz efendi yerdir.
haliyle Beykoz un köyü de efendidir.
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

remzi55600

Alıntı yapılan: yakamozkan - Haziran 12, 2016, 22:09:27 öS
beni yazın listeye.
son dakka bi aksilik çıkmazsa ordayım.
fekat benim twim yok.tek giden bi insanın twisine yancı yazilirim :)

Beykoz efendi yerdir.
haliyle Beykoz un köyü de efendidir.
Özkan abi bende tamamdır :)

Avea inTouch 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


yakamozkan

buzz twinin sağ koltuk efendi koltuk.
daha önceden oturmuslugum olduğu doğrudur :)
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

TwinRS


cuneytilkay



RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

maniacemre

Kısmetse hep beraber orada olacağız.  :tamamdir :tamamdir :tamamdir
Bu mübarek ayda küsknlerin barşacağı,dargınlıkların biteceği ve egoların bir kenara
bırakılıp sadece arkdaşlık,dostluk,barış ve güzellikler içerisinde mutlu bir ortamda herkesin keyif alacağı ve unutulmaz bir İftar ve
İftaar yemeği olmasını önce Rabbimden sonrada sizlerden dilerim arkadaşlar.....  :nazar


RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

cuneytilkay


maniacemre

Teşekkürler arkadaşlar o sizin adamlığınız güzel bakan güzel görür. :) :) :)

Birde Not düşelim gideceğimiz yer akşamları biraz serin oluyor bu açıdan yanınızda hırka,yelek vb eşyalarınızı getirmeyi unutmayınız  :yapma :yapma :yapma

ozcan4x4

Organizasyon'a katılacak olanların dikkatine!!!


Toprak ve çimen kokusunun içinde mükemmel bir iftara hazır olun..... <idea <idea <idea
twingo alýrken neye dikkat etmeliyiz ???
cevap: tabiiki Ý.A ....

RedLine

Alıntı yapılan: ozcan4x4 - Haziran 16, 2016, 16:46:18 öS
Organizasyon'a katılacak olanların dikkatine!!!


Toprak ve çimen kokusunun içinde mükemmel bir iftara hazır olun..... <idea <idea <idea

Özcan ; yağmur yagma ihtimaline karşı kapalı alan önlemi vardır dimi. 

her ihtimale karşı şemsiye alalımmı yanımıza hazır önlemlerden bahsediliyorken !
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

ozcan4x4

Yağmazzz....
Tanıdık imam var dua ya çıkarızz...😂😂😂
Haziranda ne yağmuruymuş abi
twingo alýrken neye dikkat etmeliyiz ???
cevap: tabiiki Ý.A ....