İstanbullu Twingo severler 25 Haziran'da Riva'da iftarımızı açıyoruz.

Başlatan TwinRS, Haziran 12, 2016, 15:54:21 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

RedLine

imam'ıda getiricem zaten yanımda  <hehe özlemişlerdir,bir okuyup üfler bize.


Gerçi üfleyenler çok aramızda  ;D
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

ozcan4x4

twingo alýrken neye dikkat etmeliyiz ???
cevap: tabiiki Ý.A ....

RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

XFACTOR

Arkadaşlar Selamlar. Kısmetse eşimle birlikte geliyoruz.  :parti 
Yakamozzz ...

RedLine


Alıntı yapılan: XFACTOR - Haziran 17, 2016, 11:00:41 öö
Arkadaşlar Selamlar. Kısmetse eşimle birlikte geliyoruz.  :parti 


Günay abi iftarda bul beni  :tamamdir
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

deterjan

Anadolu yakası Baglarbasi / ıcadiye cikisli yanci arayan, arbasinda sohbet muhabbet eksikligi olan arkadaslarim abilerim kardeslerim :)


Aradiginiz yanciniz geldi :)


Beni alabilecek arac varsa ve onay verebilirse bende gelmek isterim.
no school like an old school

XFACTOR

Tamam Ümit Abi orada görüşürüz inşallah   ;D   <shake   ;D
Yakamozzz ...

yakamozkan

Alıntı yapılan: deterjan - Haziran 17, 2016, 11:39:18 öö
Anadolu yakası Baglarbasi / ıcadiye cikisli yanci arayan, arbasinda sohbet muhabbet eksikligi olan arkadaslarim abilerim kardeslerim :)


Aradiginiz yanciniz geldi :)


Beni alabilecek arac varsa ve onay verebilirse bende gelmek isterim.

twingo yol arkadaşı sayfasına yaz kardeş.hem o sayfada hareketlenme olur
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

biradetogretmen

merhaba, hayırlı iftarlar twi ailesi.
bir aksilik çıkmaz ise ailemle orada olacağım. beni de ekleyin. [emoji5]


Sent from my iPhone using Tapatalk

TwinRS

Alıntı yapılan: biradetogretmen - Haziran 17, 2016, 18:52:37 öS
merhaba, hayırlı iftarlar twi ailesi.
bir aksilik çıkmaz ise ailemle orada olacağım. beni de ekleyin. [emoji5]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kaç kişi geleceksiniz?


TwinRS

Tamam listeye ekledim.Birde forum kullanan arkadaşlar isimlerini hatta soy isimlerini profillerine yazsalar da isimleriyle hitap edebilsek <hımm


levent87


maniacemre


Emre41

Selamın aleyküm allah izin verirse bende katılmak istiyorum 2 kişi yazarmısınız