İstanbullu Twingo severler 25 Haziran'da Riva'da iftarımızı açıyoruz.

Başlatan TwinRS, Haziran 12, 2016, 15:54:21 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

CaffeeBean

arkadaşlar benide eklermisiniz listeye. biliyorum  :sopa2   hakettim bu hareketle ama yeni belli oldu maalesef. 2 kişiyiz


İleti Birleştirildi: Haziran 24, 2016, 04:20:28 öö

>
ben listeye yazdım gerçi adımı geç de olsa. gerisi sizde artık affınıza sığınaraktan  <idea
0 sýkýntý O_o

maniacemre

Merhaba arkadaşlar yarınki İftar devetimizi herkes gibi bizde sabırsızlıkla bekliyoruz  <bigrin <bigrin <bigrin

Yarın avurpa yakasından gelecek Twingo sever arkadaşlar için saat 19:00 kavacık köprüsü beykoz yönü çıkışında hazır bekliyor olacağım.Fatih Sultan Mehmet köprüsünü tercih etmeniz sizin için büyük bir avantaj olacaktır.Daha önce gelmeyenler için köprüden sonra ilk kavşaktan beykoz yönüne doğru ilerleyiniz köprünün üstüne çıktıktan yaklaşık 500metre sonra sağ şeritte bekleyebilirsiniz.
Telefonum (05334696193)Yol durumu anlık değişebileceği için 15 dk. erken gelmeniz daha rahat yol almamıza hemde görsel olarak fotoğraf çekimleri için hazırlanmamıza fırsat olacaktır.
Hava açık,sıcaklık güdüz 29 derece akşam 25 derece olarak gözüküyor.
Twingo Fan Club
t-Shırt ü olanlar giyerlerse fotoğraf çekimi için güzel bir tablo oluşturmayı düşünüyoruz.
İftar soframıza katılan herkese şimdiden Teşekkürler   <clap <clap <clap

TwinRS

Alıntı yapılan: CaffeeBean - Haziran 24, 2016, 04:17:12 öö
arkadaşlar benide eklermisiniz listeye. biliyorum  :sopa2   hakettim bu hareketle ama yeni belli oldu maalesef. 2 kişiyiz


İleti Birleştirildi: Haziran 24, 2016, 04:20:28 öö

>
ben listeye yazdım gerçi adımı geç de olsa. gerisi sizde artık affınıza sığınaraktan  <idea
Alper sıkıntı yok kardeşim biz eksi artı adet verdik mekana  <idea

yakamozkan

arkadaşlar
beni silin listeden.evdeki durumlardan mütevellit gelemiyorum.
siz güzel güzel eğlenin.
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

biradetogretmen

Arkadaşlar ben de aileden dolayı gelemiyorum.
Hayırlı iftarlar…


Sent from my iPhone using Tapatalk

LEVENT ÇELİK


RedLine

istemiyorsanız söyleyin gelmiyim , adımı kim sildi listeden  :sopa
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

Sayın

Bence dış güçlerin oyunu bu Ümit abi, bizi kendi aramızda bozmaya çalışıyorlar. Başaramayacaklar, izin vermeyin.

cuneytilkay

Ümit abi ozana sonuna kadar katiliyorum bana biri bu paylasımin izahatini yaparsa herşey çozülcek zaten bu nasil bir zihniyettir  :sopa2 hayla burda farkli isimler ile dolaşiyor bun şahislar...




TwinRS


RedLine

OYUNLAR KURARLAR, OYUNLARıNı BOZARıM  ; 








ONLARıN YERİNDEN OYNATAMAYACAĞı TAŞLAR VAR OZAN ,AMA BENİM YOK !
İleti Birleştirildi: Haziran 25, 2016, 14:26:02 öS

>
Alıntı yapılan: cuneytilkay - Haziran 25, 2016, 14:14:08 öS
Ümit abi ozana sonuna kadar katiliyorum bana biri bu paylasımin izahatini yaparsa herşey çozülcek zaten bu nasil bir zihniyettir  :sopa2 hayla burda farkli isimler ile dolaşiyor bun şahislar...





Sonunda bir kurcalıcam onları bir daha kimse çözemiyecek , izliyorum hepsini tek tek..
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

LEVENT ÇELİK

Neyi pây edemiyorlar anlamıyorum.
Allah fitnebazlarin kalbine huzur versin de çevresi ve özellikle kendisi rahat etsin.

Böyle sui zan besleyici,  plan programla ömür mü geçer arkadaş.
İleti Birleştirildi: Haziran 25, 2016, 14:45:36 öS

>
Besleyip... Bu telefonlar da kendini fazla akıllı sanıyor   :)

ozcan4x4

İ.A 😂😂😂😂

Gördüğünüz yerde üzerine böcek ilacı sıkınız.....
Raid tavsiye edilir😂😂😂😂
İleti Birleştirildi: Haziran 25, 2016, 16:29:39 öS

>
Dışarda her numara beklenir fekat forum içinde bir şey yapacağını düşünmüyorum...

Hamamböceğini öldür ,hakkını ver demişler😂😂😂
twingo alýrken neye dikkat etmeliyiz ???
cevap: tabiiki Ý.A ....

ffatihkaf


LEVENT ÇELİK

Arkadaşlar buraya da resim video vs. atsaniz da biz de seyri temâşâ eylesek