3 Nisan 2016 Bahara Merhaba Kahvaltısı

Başlatan Sayın, Mart 23, 2016, 14:09:51 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ismetatam

Çok keyifli bir buluşma oldu. Hava da güzeldi. Birbirinden güzel ve bakımlı twiler mekanı doldurdu. Ben ilk defa bu etkinliğe katıldım. Bazı arkadaşlarla tanışma fırsatı buldum. Emeği geçen herkesi tebrik ediyorum.

cuneytilkay

 <clap <clap <clap <clap <clap tek kelime ile super  <clap <clap

hakanilkiz

Benimde ilk katılımım dı. Harikaydı. Bir iki resimde benden olsun.






Infectedsoul

Twimde ki bir kaç ufak tefek sorunlar yüzünden buluşmaya katılamadım, fotoğrafları gördükçe katılım sağlayamadığım için moralim bozulmuyor da değil hani. Ama yine de siz mutlu olduysanız ben de mutlu olurum ^-^

ahmet_53

Yeşil mavi cafe calisanlari  servis konusunda  dışardaki arkadaşların servislerini biraz geç açtı katılım sayimiz biraz fazla olduğu için yetisdiremediler kusura bakmayın onun haricinde hersey güzel oldu bencede  <clap
Þampiyonlar da madara olurmuþ.

yakamozkan

tavla oynarken rakibimi yendigim resimler nerdaa  ;D
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

ahmet_53

Alıntı yapılan: yakamozkan - Nisan 06, 2016, 01:34:43 öö
tavla oynarken rakibimi yendigim resimler nerdaa  ;D
abi eve gittimmi bulur gonderirim tavlalı resimlerini tabi  <clap
Þampiyonlar da madara olurmuþ.

LEVENT ÇELİK

Alıntı yapılan: ahmet_53 - Nisan 06, 2016, 10:10:36 öö
abi eve gittimmi bulur gonderirim tavlalı resimlerini tabi  <clap

Ahmet benim de fotoğrafim olması lazım. Osman abi ve Ümit kardeşimle. Sana zahmet   :)

KeReMCeNK25

Karsilikli yada yanyana serpme bir kahvaltı konseptinden ufak bir kac kare ;-)

GT-P1000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi