3 Nisan 2016 Bahara Merhaba Kahvaltısı

Başlatan Sayın, Mart 23, 2016, 14:09:51 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Sayın

#15
Tamamdır abi  :)


Emreye söyledim de onun durumu daha belli değil Cüneyt. Neyseki açık büfe değil dimi Ümit abi  ;D

RedLine

Yok , allahtan serpme kahvaltı ozan  <hehe
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

KeReMCeNK25

sere serpe kahvaltı ?


:yapma  Çok sevgili pek muhterem Ümit Bey bilir kişi olarak normal kahvaltı ile serpme kahvaltı arasındaki fark nedir ?

RedLine

Alıntı yapılan: KeReMCeNK25 - Mart 28, 2016, 09:56:46 öö
sere serpe kahvaltı ?


:yapma  Çok sevgili pek muhterem Ümit Bey bilir kişi olarak normal kahvaltı ile serpme kahvaltı arasındaki fark nedir ?


Normal kahvaltıda karnın doyar ama serpme kahvaltıda hem karnın hem gözün doyar :)
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

KeReMCeNK25

Alıntı yapılan: RedLine - Mart 28, 2016, 12:15:37 öS

Normal kahvaltıda karnın doyar ama serpme kahvaltıda hem karnın hem gözün doyar :)


combo diyorsunuz yani  8) 
[size=78%]bu açıklayıcı bilgi için kamuoyu adına size teşekkür ederim [/size] :nazar

yakamozkan

... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...


ismetatam

Merhaba,
Ben de eşimle katılmak istiyorum. Arkadaşlarla ve Osman ustayla tanışmayı çok istiyorum. Twingom Datça'da olduğundan Honda ile geleceğim.

TwinRS

Alıntı yapılan: ismetatam - Mart 29, 2016, 09:49:04 öö
Merhaba,
Ben de eşimle katılmak istiyorum. Arkadaşlarla ve Osman ustayla tanışmayı çok istiyorum. Twingom Datça'da olduğundan Honda ile geleceğim.
Sorun yok tabiki katılabilirsiniz.Honda ile gelen yöneticimizde mevcut  ;D

RedLine


Alıntı yapılan: TwinRS - Mart 29, 2016, 10:04:52 öö
Sorun yok tabiki katılabilirsiniz.Honda ile gelen yöneticimizde mevcut  ;D


Sayın moderatörüm ,


Bende twingo alacak para yok o yüzden hanımın arabasıyla iştirak etmeye gayret ediyorum efendim  ;D
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

yakamozkan

ben gelebilirim.akbil candır :)

biraz sıkıntılar var gibiydi.inşallah düzeliyor.pazar sabahı ustanın oraya gidersem ordan illaki bi twiye yanci olarak yazilirim  ;D
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

RENOCUPROF

Alıntı yapılan: yakamozkan - Mart 29, 2016, 15:35:24 öS
ben gelebilirim.akbil candır :)

biraz sıkıntılar var gibiydi.inşallah düzeliyor.pazar sabahı ustanın oraya gidersem ordan illaki bi twiye yanci olarak yazilirim  ;D
.......SEN İSTE ....... evden aldırırım seni   hatta ....(yatagandan aldırırım seni ) mandal  :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani :seytani tetik.............. :seytani :seytani

yakamozkan

#28
 <hehe  <hehe   <hehe  ;D  ;D  ;D
İleti Birleştirildi: Mart 29, 2016, 18:57:16 öS

>
sağol ustam.biliyom.
hele Bi pazar sabahınà gelelim.sonrasına bakacaz.
            bide sayın ustacigim evden ve diğer şii'den alma olayın için          ÇOK TENKU :)
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

cakirbulent

Sensiz olmaz özkan boğazımızdan geçmez muhakkak gel


SM-J700F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi