3 Nisan 2016 Bahara Merhaba Kahvaltısı

Başlatan Sayın, Mart 23, 2016, 14:09:51 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

biradetogretmen

katılmak istiyorum, facebook haricinde iletişime nasıl geçebiliriz ?
🙂

yakamozkan

Alıntı yapılan: biradetogretmen - Mart 30, 2016, 08:07:05 öö
katılmak istiyorum, facebook haricinde iletişime nasıl geçebiliriz ?
🙂

ilk sayfada iletişim numaraları yazan moderatör ler var
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

hakanilkiz

Arkadaşlar sizden bir ricam olacak. ben pendikte oturuyorum, malum uzak mesafe. ailemle geleceğim biraz uzak olduğu için konvoya giremeyeceğim. aracımda daha evvelden twingofanclup sticker ı varmış. ama ne hikmetse sadece twingo yazısı kalmış. bilinçlimi tesadüfenmi bu durumu almış bilemedim. şimdi bana bu sticker den getirebilecek bir forum sevdalısı arıyorum. osman ustada olduğunu biliyorum ama profa gidene kadar vaktim var şimdiden sticer lanmak istiyorum. şimdiden teşekkürler.



RENOCUPROF

Alıntı yapılan: hakanilkiz - Mart 30, 2016, 11:40:45 öö
Arkadaşlar sizden bir ricam olacak. ben pendikte oturuyorum, malum uzak mesafe. ailemle geleceğim biraz uzak olduğu için konvoya giremeyeceğim. aracımda daha evvelden twingofanclup sticker ı varmış. ama ne hikmetse sadece twingo yazısı kalmış. bilinçlimi tesadüfenmi bu durumu almış bilemedim. şimdi bana bu sticker den getirebilecek bir forum sevdalısı arıyorum. osman ustada olduğunu biliyorum ama profa gidene kadar vaktim var şimdiden sticer lanmak istiyorum. şimdiden teşekkürler.


KAHVALTıDA HALLEDERİZ   problem yok

hakanilkiz


Alıntı yapılan: RENOCUPROF - Mart 30, 2016, 12:51:23 öS
KAHVALTıDA HALLEDERİZ   problem yok
Sağol Osman ustam. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

harunburcu

Cok güzel etkinlik olucak her zamanki gibi dostlarla  :nazar :nazar :nazar :nazar :cimcime :cimcime :cimcime
Hurriyet mahallesi kagithaneden

maniacemre

Evet arkadaşlar bukadarmıyız ?  <s9
Baharın gelişi enerjimizin doruklara çıktığı bu günlerde,huzura birlik ve beraberliğe bu kadar çok  ihtiyacımız  varken daha çok katılım bekliyoruz.  <bud  Eş dost ve akrabalarınizida davet edebilirsiniz. Belki onlarda twingo sahibi olmak için can atarlar  <bigrin
Unutmayın ki Twingo bizi birleştiren bir araç, ama biz bu araçları kullanan nadir,özel ve güzel insanlarınız   ;)
Güzel bir pazar kahvaltısı,sohbet,muhabbet ve anilarla dolu gülümseyerek hatirlayacağımız muhteşem bir gün bizleri bekliyor.  :cimcime  :cimcime :cimcime


Infectedsoul

Aracıma sahip olduğum için bu mutluluğu oraya gelerek sizlerle tanışma fırsatı ile katlamayı istiyorum, lakin bu sabah kayınpederim ameliyata girecek. Pazar gününe kadar ayaklanabilirse eğer orada olmaya çalışacağım. Şayet gelebilirsem Osman Ustam bir sticker da benim için getirmeyi unutma sonuçta ailenizin yeni bir ferdiyim  ^-^

yakamozkan

araba araç falan demeseydin iyiydiya.neyse.
sen yenisin galiba  ;D
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

Infectedsoul

Alıntı yapılan: yakamozkan - Nisan 01, 2016, 04:08:16 öö
araba araç falan demeseydin iyiydiya.neyse.
sen yenisin galiba  ;D


Ahahahaha pardon abi haklısın, evlat diyecektim alışkanlık işte... =)))

KeReMCeNK25

Bu arada e-5 güzergahını kullanacak olan arkadaşlara yardımcı olmaya çalışırım cevizli köprüsü Maltepe köprüsü gibi bir bilindik bir noktada yollarımız kesişebilir mesela  <idea

baris6987

Aynen arkadaslar  saat belirleyelim E5 de bir yerde toplanabilir öyle devam edelim

ahmet_53

Herkese iyi akşamlar...
Bahara Merhaba Buluşması  için Yeşil Mavi cafe işletmesi ile yapılan görüşmede  sizlere daha iyi hizmet verebilmek adına  bazı detaylar belirlenmiştir....
Cafemizde wifi hizmeti mevcuttur.
Şifre 02163103595
Otopark Ücretsizdir. Ancak Vale hizmeti verilmektedir....
Pazar günü yoğun olabilecegi için otopark görevlilerine riayet ediniz.
Kahvaltı ücreti Yeşil Mavi  cafe personeli tarafindan masada alınacaktır....
Çıkış saati 13.30 olarak belirtilmiştir. 
Herkese şimdiden mutlu keyifli bir gün geçirmesi dileğiyle...
Þampiyonlar da madara olurmuþ.

yakamozkan

sabah bende geliyom.zaten garnım aç  ;D
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

ffatihkaf

Allah ağzınızın tadını bozmasın orda olmayı gönülden isterdim ama malesef herkese çokçok selamlar olsun