istanbul ici hafta sonu piknik keyfi

Başlatan stone, Eylül 02, 2014, 22:28:45 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ottoman

#60
Alıntı yapılan: pörtük - Eylül 06, 2014, 12:25:37 öS
O zaman ısrar etmeye gerek yok.  :-)
aynen ısrara gerek yok ısteyen gelır ısteyen gelmez abi
İleti Birleştirildi: Eylül 06, 2014, 12:26:45 öS

>
ısrarımız sevıgımız abılere sadece
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

RedLine

büyük ihtimal iptal olur , hava şartlarından dolayı..!
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

TwinRS

Tekirdag Sarkoy den bildiriyorum.Bu yagmur bulutlari ıstanbuldan geliyor galiba atistirmaya basladi buralarda.

stone

#63
Arkadaslar eyer bu hava aksama kadar bole devam ederse ve metooroloji yarin icin yagmurlu derse yarin ki piknigi haftaya gunesli bi gune erteleyelim son durumu hep beraber aksam sonuclandiralim
İleti Birleştirildi: Eylül 06, 2014, 14:14:12 öS

>
Arkadaslar galiba en dogrusu bu hafta sonu piknik org. ıptal etmek havanin durumu hic ic acici degil

Onumuzdeki hafta sonu pazar gunune ertelemek en dogrusu

Kimsenin oralarda perisan olmasini istemeyiz

14.09.2014 tarihine etkinligimizi gerceklestirelim en mantiklisi
imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...

ottoman

Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

pörtük


Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

stone

Bu gun piknik org. ıptal etmekle en dogrusunu yapmisiz

Cok saglam bi yagmur yagiyor
imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...

yakamozkan

beykozdan yaziyom.hava mis.
gerçi beykoz burasi.hep miss :)
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

stone

merhaba arkadaşlar

belgrat piknik organizasyonumuz bu hafta sonu pazar gününe alınmıştır


pazar günü gelmek isteyen bütün arkadaşları aramızda görmekten mutluluk duyarız
imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...

yakamozkan

ben gelirim.tek gelirim.saat 4 e yakin orda olurum.mangal falan getiremem.herkesin tabagindan biseyler araklarim. ;D
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

pörtük

Geçtiğimiz haftasonu katılamayacağım gibi bu haftasonuda katılamayacağım.

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

hasta_twci

Kenanım bende gelemiyorum malesef özel sebeplerden dolayı
Rahatsýzzz etme baþka biþey istemem

stone

#72
Alıntı yapılan: yakamozkan - Eylül 08, 2014, 14:19:28 öS
ben gelirim.tek gelirim.saat 4 e yakin orda olurum.mangal falan getiremem.herkesin tabagindan biseyler araklarim. ;D

sen gel yeterki senin benim masamda her zaman bir tabağın mevcut güzel abim


sıkıntı yok :)
İleti Birleştirildi: Eylül 08, 2014, 14:29:07 öS

>
Alıntı yapılan: hasta_twci - Eylül 08, 2014, 14:27:24 öS
Kenanım bende gelemiyorum malesef özel sebeplerden dolayı

anladım kardeşim

sen yinede gelmeye çalış elinden geldiğince
imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...

yakamozkan

Alıntı yapılan: stone - Eylül 08, 2014, 14:27:36 öS
sen gel yeterki senin benim masamda her zaman bir tabağın mevcut güzel abim


sıkıntı yok :)
eyvallah kardeşim benim.o zaman işyerinde öğle yemeği yemeden gelirim. <hehe <hehe <hehe
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

ataman_74

Ahhh benim memleket.. Bende Bahçeköylüyüm bizim otaraflarda yapacaksınız ama ben uzaktayım.


İYi eğlenmeler.. Tam olarak nerde olacaksınız Belgrad içinde
Afyon-Bartýn-Ýstanbul/Sarýyer

98 Üstü Açýlýr Twi