istanbul ici hafta sonu piknik keyfi

Başlatan stone, Eylül 02, 2014, 22:28:45 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

yakamozkan

... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

hasta_twci

Beyler eşli olarak gidiyoruz ona göre kenan ve hatunu ben dişi kuşum ve oğluşum
Rahatsýzzz etme baþka biþey istemem

stone

Alıntı yapılan: hasta_twci - Eylül 04, 2014, 16:23:41 öS
Beyler eşli olarak gidiyoruz ona göre kenan ve hatunu ben dişi kuşum ve oğluşum
güzel bi aile ortamı olsun istiyoruz ben eşim

cihan ve eşi

imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...

daima2002

Twingo Gebze Team olarak gelmek isteriz gelemezsekte goblumuz sizinle

stone

gelmek isteyen arkadaşları aileleri birlikte aırlamaktan mutluluk duyarız


ne demek
imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...

hasta_twci

Alıntı yapılan: stone - Eylül 04, 2014, 16:33:31 öS
güzel bi aile ortamı olsun istiyoruz ben eşim

cihan ve eşi

kanka cihan ve eşi tamam ama artı meyvesi dememişsin veledide getiricim
Rahatsýzzz etme baþka biþey istemem

stone

Alıntı yapılan: hasta_twci - Eylül 04, 2014, 18:10:07 öS
kanka cihan ve eşi tamam ama artı meyvesi dememişsin veledide getiricim

Bak ben onu nasi unuttum yaaa :)
imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...

ottoman

Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

BatuR6

Alıntı yapılan: hasta_twci - Eylül 04, 2014, 16:23:41 öS
Beyler eşli olarak gidiyoruz ona göre kenan ve hatunu ben dişi kuşum ve oğluşum


bekarlar napıcak abi :D bende gelmeye çalışçam yüzde yüz gelcem ama
Zalýmýn twingosu carrot (:

hasta_twci

Damsız gelmeyin beni ayar etmeyin hiç olmadı anne hala teyze kuzen yiğen bulun buluşturun
Rahatsýzzz etme baþka biþey istemem

RedLine

uzun bir aradan sonra bende ailemle aranızda olacağım kısmetse,

özellikle cihan kardeşim'in mütevazi davetini geri çevirmeyeceğim.
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

FRACTURE

Alıntı yapılan: BatuR6 - Eylül 04, 2014, 18:31:19 öS

bekarlar napıcak abi :D bende gelmeye çalışçam yüzde yüz gelcem ama

İkimiz ayrı takılırız beraber mangal yakarız.Bekarlar ayrı aileler ayrı. :tamamdir

Bu arada mangal işi herkes kendi mangalini getirecek mi orada mangal var mı?
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

RedLine

Buluşma saatini erken org edin, yer bulma sıkıntısı yaşamamak için.
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

yakamozkan

[ıMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/04/372c50f20b8c3fa68e93b5263c0d07e4.jpg[/img][ıMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/04/fd2b1d22943bf381a173e9c617200d94.jpg[/img][ıMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/04/743711b721be5fdb835494ed8d8facc8.jpg[/img][ıMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/04/0689d31b682d566233561fe3292ebcf5.jpg[/img]
     
bazilarina pazar bazan erken gelir.[emoji16]
  (adami hasta etmeyinnnnn)[emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16]
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...