istanbul ici hafta sonu piknik keyfi

Başlatan stone, Eylül 02, 2014, 22:28:45 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


stone

özkan abi senin bu yaptığını savaşta düşman yapmaz biyerimiz şişecek bak hele yaaa
imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...

yakamozkan

şişmez kardesim.
ben test yaptim.
palamut güzel.küçük ama kuru değil.gerçi misir unundan yaptim mecburen.hamside tat yok ama olur.akilda kalacagina ufaktan yemek lazim.istavret zaten denizin kurufasulyesi.ona hic laf yok.
balik yapacak oolursaniz aklinizda olsun işte yav  ;D
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

stone

#33
c.tesi akşama son durum değerlendirilmesi yapalım arkadaşlar

yer olarak belgrat ormanı düşünüyoruz daha güzel ve rahat edebileceğimiz bi mesire yeri bilen varsa oraya gidebiliriz öneriler beklemekteyim

http://belgradormani.com/mesire_yerleri.html

yukarıdaki linkdeki fatih çeşmesi mesire yerine gitmeyi düşünüyordum ben yer konusunda şaibeliyim ama sonuçta pazar ve herkes pikniğe gidiyor oralara sizleri getiripte zorda bırakmak istemem

mesire yerlerinde mangal varmı açıkçası bi bilgim yok mangal yanımızda getirirsek çok daha iyi olur


c.tesi akşamı son olarak buradan nerede saat kaçta buluşacağımız kararlaştırıp ortak bi noktada buluşup yola çıkabilirz arkadaşlar


İleti Birleştirildi: Eylül 04, 2014, 20:18:39 öS

>
Alıntı yapılan: yakamozkan - Eylül 04, 2014, 20:16:11 öS
şişmez kardesim.
ben test yaptim.
palamut güzel.küçük ama kuru değil.gerçi misir unundan yaptim mecburen.hamside tat yok ama olur.akilda kalacagina ufaktan yemek lazim.istavret zaten denizin kurufasulyesi.ona hic laf yok.
balik yapacak oolursaniz aklinizda olsun işte yav  ;D

ben bilmem mısır unu falan c.tesi günü oradayım bişiler  yapalaım artıkın :)
imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...

BatuR6

#34
Alıntı yapılan: hasta_twci - Eylül 04, 2014, 18:56:44 öS
Damsız gelmeyin beni ayar etmeyin hiç olmadı anne hala teyze kuzen yiğen bulun buluşturun

Kız arkadaşım yazlıkta gelemez :D annemle teyzemde gelmez :D halam yok :D kız yiğenim kuzenim yok :D kimsesizmişim be neyse sen illa dam istiyorsan kiralarım abi
İleti Birleştirildi: Eylül 04, 2014, 23:34:18 öS

>
Alıntı yapılan: FRACTURE - Eylül 04, 2014, 19:12:48 öS
İkimiz ayrı takılırız beraber mangal yakarız.Bekarlar ayrı aileler ayrı. :tamamdir

Bu arada mangal işi herkes kendi mangalini getirecek mi orada mangal var mı?

Hacı ben çorba karıştıranıyorum sen mangal diyon :D
Zalýmýn twingosu carrot (:

FRACTURE

Batuhan ben peruk takarım bir kez de dam oluruz arkadaş için. Ne olur yanee dimi  :anlastik
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

BatuR6

Alıntı yapılan: FRACTURE - Eylül 05, 2014, 00:07:00 öö
Batuhan ben peruk takarım bir kez de dam oluruz arkadaş için. Ne olur yanee dimi  :anlastik

<hehe  <hehe  <hehe gece gece :D
Zalýmýn twingosu carrot (:

pörtük

Önce içten gelmeli sonrası Allah Kerim. Bir sürpriz olmasından korkuyorum. O yüzden şüpheli.

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

ottoman

Alıntı yapılan: pörtük - Eylül 05, 2014, 00:25:44 öö
Önce içten gelmeli sonrası Allah Kerim. Bir sürpriz olmasından korkuyorum. O yüzden şüpheli.
sen süprizlerin adamısın inşallah ta orada olacaksın :)
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

stone

merhaba arkadaşlar

pazar sabahı saat 8 de edirnekapıdaki bp benzincisinin önünde buluşuyoruz

edirnekapıda hem uygun fiyata hemde lezzetli et ürünleri satan çok iyi bi kasabımız bulunmakta buradan pişirmek isteyeceğimiz etimizi tavuğumuzu alabiliriz isteyende yanında ne pişirmek isterse getirebilir.

kahvaltı ve market alışverişi yapmak isteyen arkadaşlar için kemerburgaz merkezde market alışverişi için durulacaktır.

mesire  alanına girişler araç başına 10 tl dir.

buluşma yeri ile ulaşımda sıkıntı çeken olursa aşağıdaki numaralardan bizlere ulaşabilirler arkadaşlar

stone:05072112026
hasta_twci:05349849823

buluşma yeri ilgili en kolay tarifim şu şekilde olur edirnekapı şehitlikten fatih yönüne döndüğünüzde sağda tarihi hamamın yanında bp benzincisi bulunmaktadır onun önünde buluşacağız edirnekapıda bir tane benzinci olduğu için bi sıkıntı olacağını sanmıyorum benzinci aynı zamanda karagümrük stadının az gerisin de bulunmaktadır




imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...

ottoman

Alıntı yapılan: stone - Eylül 05, 2014, 10:29:35 öö
merhaba arkadaşlar

pazar sabahı saat 8 de edirnekapıdaki bp benzincisinin önünde buluşuyoruz

edirnekapıda hem uygun fiyata hemde lezzetli et ürünleri satan çok iyi bi kasabımız bulunmakta buradan pişirmek isteyeceğimiz etimizi tavuğumuzu alabiliriz isteyende yanında ne pişirmek isterse getirebilir.

kahvaltı ve market alışverişi yapmak isteyen arkadaşlar için kemerburgaz merkezde market alışverişi için durulacaktır.

mesire  alanına girişler araç başına 10 tl dir.

buluşma yeri ile ulaşımda sıkıntı çeken olursa aşağıdaki numaralardan bizlere ulaşabilirler arkadaşlar

stone:05072112026
hasta_twci:05349849823

buluşma yeri ilgili en kolay tarifim şu şekilde olur edirnekapı şehitlikten fatih yönüne döndüğünüzde sağda tarihi hamamın yanında bp benzincisi bulunmaktadır onun önünde buluşacağız edirnekapıda bir tane benzinci olduğu için bi sıkıntı olacağını sanmıyorum benzinci aynı zamanda karagümrük stadının az gerisin de bulunmaktadır
kardeşim gebzeden gelecek arkadaşlarıda unutmayalım 8 erken olabılır 9 gibi daha uygun olmazmı sadece fıkrımı soyledim istişare babında :)
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

BatuR6

Zalýmýn twingosu carrot (:

stone

doğru söylüyorsun mahmut ama bizim zaten e. kapıdan çıkıp piknik yerine geçmemiz 10-11 bulucak bu seferde yer bulabilmemiz sıkıntı olacak


bu yüzden saat 8 makbul bizler için çünkü alış veriş burdan oraya gidiş yolu var birde saat 10 bulur bizim orada olmamız
imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...

ottoman

Alıntı yapılan: stone - Eylül 05, 2014, 14:07:33 öS
doğru söylüyorsun mahmut ama bizim zaten e. kapıdan çıkıp piknik yerine geçmemiz 10-11 bulucak bu seferde yer bulabilmemiz sıkıntı olacak


bu yüzden saat 8 makbul bizler için çünkü alış veriş burdan oraya gidiş yolu var birde saat 10 bulur bizim orada olmamız
siz nasıl uygun görürseniz
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

FRACTURE

#44
Alıntı yapılan: stone - Eylül 04, 2014, 16:17:28 öS
kardeşim pazar günü olarak belirledik çünkü herkes c.tesi günü izinli değil



Arkadaşlar aranızda bulunamayacağım Allah izin verirse hayırlı bir iş için Mersine gideceğiz yarın bir arkadaşla. <bye



piknik org. pazar günü olacak yer büyük ihtimal belgrat ormanı olacak


İleti Birleştirildi: Eylül 05, 2014, 19:37:00 öS

>
Herkes ten özür dilerim basta ottoman  abimiz ve bulusmayi düzenleyen  Komşum Stone den
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)