29 Ekim 2015 Cumhuriyet Bayramı Etkinliği

Başlatan Sayın, Ekim 07, 2015, 22:30:04 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

LEVENT ÇELİK

Bendeniz; yarın ismekte ki zümre toplantısı sebebiyle kahvaltıda aranızda olamayacağım. Toplanti cok fazla uzamaz da yetisebilirsem Anadolu yakasındaki konvoya dahil olmayı planlıyorum. Herkesin Cumhuriyet Bayramını tebrik ediyorum.

eyyuppacal

Tamamdir 0553 449 9434 benim numaram.

GT-ı9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

T.Çekmeköy
Eyyup PAÇAL

yakamozkan

... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

remzi55600

Anadolu yakasında bekliyor olacağım bende caddedeki konvoya katılıcaz yeni twimle.

Avea inTouch 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


eyyuppacal

merhabalar,
güzel vakit geçirdik tanıştıma ayrıca mem.oldum. bir an önce resim ve videoları görmek isteriz. :)

saygılarımla...
T.Çekmeköy
Eyyup PAÇAL

ÜSKÜDARLI

#95



Bizlere destek veren basın mensuplarına teÅŸekkürler ediyoruz.  <shake


http://www.egehaber.com/izmir/twingo-otomobil-kulubu-nden-29-ekim-kutlamasi-h65383.html (Ege Haber-İzmir)


http://www.timeturk.com/cumhuriyet-bayrami-kutlaniyor/haber-81093 (Anadolu Ajansı-İstanbul)




İleti Birleştirildi: Ekim 29, 2015, 17:11:27 öS

>



http://www.palo.com.tr/a/twingo-otomobil-kul%C3%BCb%C3%BC-nden-29-ekim-kutlamas%C4%B1-742471 (İzmir)
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

TwinRS

Katılım gayet güzeldi ve keyif aldım.Tüm aileye emekleri,katılımı için teşekkürler.




ÜSKÜDARLI

#97
Teşekkürler İzmir ! Teşekkürler Yeni Gün gazetesi !


http://www.gazeteyenigun.com.tr/yasam/%E2%80%98twingo-tam-bir-gonullu-kulubu-138950.html


İleti Birleştirildi: Ekim 29, 2015, 21:17:42 öS

>



Bir haber de www.palo.com.tr den... Teşekkürler...


http://www.palo.com.tr/a/twingo-otomobil-kul%C3%BCb%C3%BC-29-ekim-cumhuriyet-bayram%C4%B1n%C4%B1-kutluyor-735866




İleti Birleştirildi: Ekim 29, 2015, 21:23:02 öS

>
Bir baÅŸka Palo Haber...


http://www.palo.com.tr/a/twingo-otomobil-kul%C3%BCb%C3%BC-nden-29-ekim-kutlamas%C4%B1-742471



'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

zebb

Çok güzel bir organizasyon olmuş hiç şüphesiz
İşim dolayısı ile katılamadım
Herkes çok iyi eğlenmiş
Aramıza yeni katılan arkadaşlara bu tür organizasyonlara kesinlikle katılmalarını
Åžiddetle tavsiye ederim
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

emregurgen

Merhaba, emeği geçen herkese çok teşekkürler. Çok anlamlı ve de mükemmel hazırlanmış bir organizasyondu.


Sent from my iPad using Tapatalk

22S@met

Yine çok özel bir 29 ekim buluşması oldu. Emeği geçen herkese teşekküler...
â–'â–"█▀â–,,â–€<lac Yavru Bukalemun'um olmadan asla<lac â–,,â–€â–,,â–ˆâ–"â–'
â–'â–"â–ˆâ–,,â–€â–,,34 FV 3163â–,,▀█â–"â–'

Jokertwi

Tamamina katilamamis olsak sa hersey mukemmeldi emegi gecen herkese tesekkurler ilk karilimim di gercekten keyifliydi..

Samsung Edge ile gonderildi


XFACTOR

Herkesin eline emeğine sağlık. <clap <clap <clap


Güzel bir organizasyon oldu. En güzeli de BaÄŸdat caddesi geçiÅŸiydi.  <bigrin :parti <bud


En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle...
Yakamozzz ...

cuneytilkay

Herkesin emegine saglik guzel insanlar guzel isler  <clap <clap <clap <clap

ByEteRNaL

Bizde epey eÄŸlendik fakat buruk oldum biraz; çok kiÅŸi son anda katılmamak zorunda kaldı...  Yinede İzmir ellerini sallayarak bizi selamladı. Yüzlerdeki ifade bile yetti bize  <bigrin <bud <smiledance