29 Ekim 2015 Cumhuriyet Bayramı Etkinliği

Başlatan Sayın, Ekim 07, 2015, 22:30:04 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ÜSKÜDARLI

İzmir seninle-sizinle güzel sayın kardeşim  ;)
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

yakamozkan

Alıntı yapılan: ByEteRNaL - Ekim 23, 2015, 10:47:55 öö

iZMİR Efendilikten kırılcak sayın abim :D


En coşkulu 29 Ekim geliyor İZMİR'e
<hehe
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

ÜSKÜDARLI

#62
Sevgili İzmir'li kardeşlerimiz,

29 Ekim Cumhuriyet bayramı sebebiyle gösterdiğiniz dayanışma ve çabanızı gönlüden tebrik ediyoruz. İzmir Forum'dan ayrı düşünülemez bir ekiptir ve yeniden eski güzel günlerine, birlik ve beraberliğine kavuşacaktır. 29 Ekim etkinliğine katılacak tüm arkadaşları ve emeği geçen Ümit Uslu, Serap Öngör, Gökhan Coşkun kardeşlerimize teşekkür ediyoruz. 
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü


ÜSKÜDARLI

#64
İşte bu'dur !  <shake  <clap
İleti Birleştirildi: Ekim 23, 2015, 13:50:46 öS

>
İzmir Yenigün yerel gazetesine desteğinden dolayı teşekkürler ...

http://www.gazeteyenigun.com.tr/yasam/twingocular-29-ekimi-kutluyor-138770.html

'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

ByEteRNaL

Alıntı yapılan: ByEteRNaL - Ekim 23, 2015, 13:25:38 öS
Ayak sesimi o  <bud <bigrin <clap <smiledance

http://www.bizimizmir.net/?page=haberayrinti&cat=32686


http://www.palo.com.tr/a/twingo-otomobil-kulübü-29-ekim-cumhuriyet-bayramını-kutluyor-735866

ÜSKÜDARLI

'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

RENOCUPROF

sayın kordinatörüm harikasınız    durmak yok yola devam    başarılar dilerim

Salih Duran

Alıntı yapılan: RENOCUPROF - Ekim 21, 2015, 16:51:32 öS
salih bana gelin sabah beraber gidelim
sendeyim ustam o zaman saat bekliyorum  <smiledance

ByEteRNaL





Twidir twi :)

LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


RedLine

Hepinize çok tşkler arkadaşlar,kısa bir aradan sonra her zamanki gibi yanınızdayım.
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

cuneytilkay

Alıntı yapılan: RedLine - Ekim 25, 2015, 21:03:45 öS
Hepinize çok tşkler arkadaşlar,kısa bir aradan sonra her zamanki gibi yanınızdayım.

Umit abi hos geldin iyi tatil yaptin saka biryana ama gecerken ugramadin mangala bidahakine artik  :)

ÜSKÜDARLI

Merhaba Forum, İyi haftalar...

29 Ekim etkinliğimiz için son 3 iş günü. İstanbul, Ankara ve İzmir için yüksek katılım bekliyoruz. Her ilin moderatör ve organizasyon sorumlusu arkadaşlar ile haber ajanslarıyla iletişimde olma hakkında görüşülmüştür. Ajanslara ve yerel gazetelere gönderilecek mailleri lütfen takip edelim.

Cumhuriyetimiz ve Twingo'nun sesini duyurmak için yüksek katılım lütfen, sevgiler...
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

zebb

Alıntı yapılan: cuneytilkay - Ekim 21, 2015, 20:35:27 öS
Efendi bi ucak bulmam lazim  <hehe <hehe
Cüneyt abi
altında TWİNGO/FR
var :-)
bide uçak arıyorsun ayıp ayıp   <kicking <kicking :alkış
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

XFACTOR

Yakamozzz ...