30 Ağustos Zafer Bayramı hakkında

Başlatan EMREREN, Ağustos 27, 2014, 09:48:34 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

EMREREN

Arkadaşlar 30 ağustos tarihinde yönetici arkadaşım ozan ve ben iş nedeniyle şehir dışında olacağız
o tarihde bayraklarla süslenmiş bir konvoy ardından bir piknik yapmayı planlamıştık
ancak burda olamayacağız  kendi aranızda organize olmanızı isteyeceğim gönüllü olarak organizasyon yapmak isteyenler varsa 3 5 araçda olsa twingolarla  5 - 10 km bir konvoy yapılsa bir kaç resim çekilse  çok güzel olur





yakamozkan

arkadaşlar ben c tesi günü izinliyim.bi aksilik cikmazsa konvoya katilirim.c tesi sabah eminonune gitmem lazim.cok muhim bi isim var.
sonrasinda 9:30  /  10:00 gibi uskudarda olurum.bölge bölge bbirlesip buluşma noktasina görebiliriz.
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

pörtük

SAYıN (Sayın diyorum çünkü bu ülkede kimlere sayın denildiği malum) Cumhur Başkanımızı Hastanede ziyarete gideceğim için 30 Ağustos Zafer Bayramına,
3. Köprü açılışına katılacağım için 29 Ekim Cumhuriyet Bayramına,
Memleketin herhangi bir yerinde çöken maden patlayan baraj vesilesi ile yasta olduğumdan 19 Mayıs Gençlik ve Spoar bayramı


etkinliklere katılamayacağım.


EYYYYYYYYY İSTANBULLLLLLLL.
Sendeki anahtarı al gelllll. Hanım anahtarı içerde unutmuş. Kapıda kaldık.

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

yakamozkan

muhtemelen konvoy olmayacak.şimdilik öyle görünüyor.
napiym bende osman ustanin oraya gider sallama çay içerim  ;D
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

maniacemre

Merhaba arkadaşlar


Her sene olduğu gibi bu senede 30 Ağustos Zafer Bayramında Bağdat Caddesinde fener alayına katılacağım.Fener alayı 18:00 şaşkınbakkal ışıklarda başlıyor ve göztepe parkında konserle son buluyor.Şu an Kadıköy belediyesinin düzenlediği bir konser yokmuş onu öğrendim.İsteyen olursa fener alayı öncesi araçlarla bir tur atılıp sonra yürüyüşe katılabilinir.Gelmek isteyen arkadaşlarımı beklerim...

TwinRS

Bagdat Cad.fikri bence de guzel.Fazla zaman kalmadi organize olmak gerek

oguzcan

1997  wind

yakamozkan

yarin ( cuma ) güniiçinde ve aksam telefon ttrafiği yapip neticelendirelim.c tesiye bi sikinti olmasin.ben c tesi muhtemelen 10 gibi , belkide daha erken müsait olurum.
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

RedLine

Yarın çalışıyorum,aranızda olamıyacağım..
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

RENOCUPROF

Alıntı yapılan: RedLine - Ağustos 29, 2014, 09:12:20 öö
Yarın çalışıyorum,aranızda olamıyacağım..
YARıN  çalışmaya çalışacam   bakalım     misafir durumuna baglı <hehe

TwinRS

Alıntı yapılan: RENOCUPROF - Ağustos 29, 2014, 10:02:07 öö
YARıN  çalışmaya çalışacam   bakalım     misafir durumuna baglı <hehe
O zaman bende yarin sabah sana gelmeyi dusunuyordum.Cengelkoy'de bir tur atariz madem herkesin isi var  :)

maniacemre

öğleden sonra osman abinin mekanda buluşup akşam üstüde caddeye geçebiliriz. benim için uygundur.gelmek isteyenler mekanı biliyor  :tamamdir