6 haziran ctesi / ist avrupa buluşması...

Başlatan RedLine, Haziran 03, 2015, 15:16:14 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

RedLine

Evde oturmaktan çok sıkıldım , kısa zamanda bir organize olalım arkadaşlar.
Tamam twingo'm yok ama hiç mi özlemediniz beni  ;D


Müsait bir akşam denize nazır bir buluşma yapalım çaylarımızı kahvelerimizi yudumlarken sohbetin tadına varalım.


Küsler barışsın,dargınlar kucaklaşsın dostluklar çoğalsın.









Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

TwinRS

Alıntı yapılan: RedLine - Haziran 03, 2015, 15:16:14 öS
Evde oturmaktan çok sıkıldım , kısa zamanda bir organize olalım arkadaşlar.
Tamam twingo'm yok ama hiç mi özlemediniz beni  ;D


Müsait bir akşam denize nazır bir buluşma yapalım çaylarımızı kahvelerimizi yudumlarken sohbetin tadına varalım.


Küsler barışsın,dargınlar kucaklaşsın dostluklar çoğalsın.
Sen o taraflarda bir organizasyon yap biz heryere geliriz biliyosun <clap

RedLine

:) bekledigim cevap işte tam buydu.

O zaman en kısa zamanda bir organize yapıyorum.
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

cuneytilkay


RedLine

Haftaya ctesi akşamı uygunmu beyler,yer henüz kafamda yok.Düşünmek ve organize yapabilmek için yeterli zaman.

Gün ,saat,yer konusunda tekliflere açığım bu arada.

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

TwinRS

Alıntı yapılan: RedLine - Haziran 03, 2015, 20:16:10 öS
Haftaya ctesi akşamı uygunmu beyler,yer henüz kafamda yok.Düşünmek ve organize yapabilmek için yeterli zaman.

Gün ,saat,yer konusunda tekliflere açığım bu arada.
Ben kendimi ayarlarim diger katilmak isteyen arkadaslara mikrofonu uzatalim :D

yilmazugur

Bi kere tarih bana uysa şaşacam he :D Ben Zonguldak'a gidicem sanırım Haftaya cumartesi  :agla
"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com

maniacemre

Alıntı yapılan: RedLine - Haziran 03, 2015, 20:16:10 öS
Haftaya ctesi akşamı uygunmu beyler,yer henüz kafamda yok.Düşünmek ve organize yapabilmek için yeterli zaman.

Gün ,saat,yer konusunda tekliflere açığım bu arada.

Haftaya olmaz ümit abi Fethi 'nin  düğünü var  :yapma o yüzden bu hafta cumartesi akşamı olabilir. Üsküdar sahil nacizane fikrimi söylüyorum  <hehe yine anadolu yakasi oldu ama neyse yada avrupa yakasi olarak sarayburnu ?

RedLine

#8
Tamam o zaman bu hafta sonu yapalım,hem ugur'a da uyar gitmeden katılır.
Anadolu yada avrupa farketmez benim için.
Anadolu yakası sahiller daha uygun cafeler açısından.
Avrupa yakası sahilleri hem park sorunlu bende mekanlar kalabalık ve pahalı.
Muallakta kaldım iyimi :(
İleti Birleştirildi: Haziran 04, 2015, 15:15:32 öS

>
Avrupa yakası öneri istiyorum, benim aklımda  İstinye sahil var.
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

stone

Banada bu hafta sonu c.tesi aksami uyar abi heryere gelebiirim katilim icin haftaya pazar 14 nisanim var onumuzdeki hafta full paketim anlayacaginiz
imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...

RedLine

Tmm o zaman,  6 haziran cumartesi akşamı İstinye sahilde bulunuyoruz.ben bu aksam gidip mekan bakicam,bir kaç resim çekip detaylı bilgi veririm.

Saat konusunda 19:00 - 22:00 arası uygundur umarım herkese..
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

stone

benim için no problemo abi

c.tesi akşamı sendeyim her türlü
imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...

RedLine

6 haziran cumartesi aksami ;
İstinye İDO iskelesi karşısı, Cafe bel ( mina cafe ) saat 19:00 - 22:00 arası
Tum dostlarimi arkadaşlarimi bekkerim.

Cafe onu park musait..
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

RedLine

Bölüşerek TOK oluruz...
Bölünerek YOK oluruz...

Ben bölüşmeyi sevdim hep ve onun için emek harcadım,
Peki ya siz ?
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...