---14.12.2014-- Boğazda Tekne Turu Eşliğinde Serpme Kahvaltı.---14.12.2014---

Başlatan EMREREN, Aralık 03, 2014, 18:07:17 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

KeReMCeNK25


EMREREN

yağmur sorun değil dedi adam fırtınada iptal olur dedi ama tabi yağmur olmazsa daha keyifli olur

yilmazugur

"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com


ÜSKÜDARLI

'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

EMREREN

şimdi tekrar kontrol ettim yarın hava güneşli gözüküyor
sıcaklık 12 derece teknede zaten kapalı ortamda olucaz
herkese şimdiden iyi pazarlar :)

KeReMCeNK25

Yarın hava iyi gibi gozukuyor ;-)

GT-P1000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


EMREREN

Arkadaşlar toplanma noktası

Maltepe carrefour parkın tam karşısında kadıköy istikametinde olan Esenkent metro istasyonu önündeki geniş alan olarak belirlenmiştir

izmit yönünden gelirken sırasıyla Kartal köprüsü - cevizli köprüsü geçildikten sonra 100 metre ileride toplanılacaktır

Gebze, izmit, çayırova, pendik ve kartal tarafından gelecek arkadaşlar bu noktada beklenecek ve toplu şekilde hareket edilecektir
katılma noktası maltepe kozyatağı göztepe istikametinde olan arkadaşlar e5 üzerinden konvoya dahil olabilirler
konvoy  rotası e5 üzerinden harem ordanda üsküdar olacaktır
araçlarımızı otoparka bıraktıktan sonra yürüyerek iskeleye geçilecektir
otopark - iskele yürüme mesafesi takriben 500 metre 8 dk dır


hava durumundan endişelenen arkadaşlar için söylüyorum hava raporları yarının güneşli olacağını hava sıcaklığının ise 10-12 derece olacağını bildirmektedir


Tekne 10:30 da hareket edecektir konvoy hareket etmeden önce katılımcıların toplanma noktasında bulunmaları önemle rica olunur
tekne hareket saati elimizde olmadaığı için geç kalan arakdaşlar beklenemeyecektir
geç kalan olursa direk üsküdara gelmeleri için yardımcı olacağız

adı yazılı olduğı halde gelemeyecek arkadaşlar var ise lütfen bildiriniz

TOPLANMA SAATİ 09:10
HAREKET SAATİ 09:30


EMRE EREN = 0535 770 07 90
OZAN SAYıN= 0532 204 94 10
KEREMCENK = 0533 962 01 25

Keremcenk isimli üyemiz maltepe köprüsünde bekleyecektir oraya yakın olanlar maltepe köprüsünde toplanabilir

https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d1281.672661106091!2d29.16638999999999!3d40.92064100000002!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x0%3A0x0!2zNDDCsDU1JzE0LjMiTiAyOcKwMDknNTkuMCJF!5e1!3m2!1str!2s!4v1418471764920"

https://goo.gl/maps/TiAdG

Önemle tekrar rica ediyorum hareket saatinden önce toplanma noktasında hazır bulunulması gerekmektedir

erkutmms

avrupa yakasından gelen varmı arkadaşlar? bi plan program varmı avrupa yakasından.


anadolu yakası şov yapacak  ;) <idea



erkutmms

Alıntı yapılan: EMREREN - Aralık 13, 2014, 18:17:56 öS

Siz nerden bineceksiniz


işte karar veremedim. o yüzden sordum. kabataştan kimse binmeyecekse yada bi organizasyon yoksa bu tarafta bende geçerim o halde karşıya.

EMREREN

Avrupada bir organizasyon yok aslında bu taraftada yok kaybolmamak için toplanıp geçiçèz sadece o taraftan gelecek olan birinin numarasini vereyim birlikte gelin

erkutmms

Alıntı yapılan: EMREREN - Aralık 13, 2014, 18:34:27 öS
Avrupada bir organizasyon yok aslında bu taraftada yok kaybolmamak için toplanıp geçiçèz sadece o taraftan gelecek olan birinin numarasini vereyim birlikte gelin


olur. ben direk atakent ten tem e çıkacam, edirnekapıdan e-5 e çıkarım, 1. köprüden karşıya geçerim göztepe köprüsünün orda falan katılırım konvoya.

EMREREN

O zaman 9.40 da göztepe köprüsünde olun siz orda 2 Twingo daha bekliyor olcak