---14.12.2014-- Boğazda Tekne Turu Eşliğinde Serpme Kahvaltı.---14.12.2014---

Başlatan EMREREN, Aralık 03, 2014, 18:07:17 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

yilmazugur

Alıntı yapılan: EMREREN - Aralık 09, 2014, 19:35:27 öS
Mahalle ağzı şeklinde değil yanlış anlamışın :-)  beni tanıyınca utanacaksın sen tanıyorsun onları tamamda bir seni bir beni aramaları Problem yaşamamıza sebep olabilir ama o yüzenm ben iletişim halindeyim dedim


Seni tanıyınca utanacak felan değilim niye utanıyım?.. Tamam bende öyle söyledim Yusuflara "bi orayı bi beni aramayın zaten forumdan hallediyolarmıs" dedim. olay kapandı
"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com


yilmazugur

"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com

KeReMCeNK25

Alıntı yapılan: yakamozkan - Aralık 09, 2014, 19:35:02 öS
araclarinizi sevsinler.aracı olmayan napacakya
bkz=ben  :) :) :)


:tamamdir ya Yakamozkan ne demek her zaman öncelikle araçların değil gönüllerin bir olması gerekli...satmışın hayırlı olsun ne diyelim ama BıZıMLESıN  <clap

zebb

Alıntı yapılan: KeReMCeNK25 - Aralık 11, 2014, 10:45:29 öö

:tamamdir ya Yakamozkan ne demek her zaman öncelikle araçların değil gönüllerin bir olması gerekli...satmışın hayırlı olsun ne diyelim ama BıZıMLESıN  <clap

Tarzsın Özkan abi  <bigrin
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

EMREREN

kişi sayımız şu an itibariyle 60 a yakın arkadaşlar çok keyifli bir kahvaltı olacak gelmeyen çok şey kaçırır :)

ahmet_53

lısteye 2 kışi daha ekledım yiğenleride alıyorum yanıma <smiledance
Þampiyonlar da madara olurmuþ.


yakamozkan

Alıntı yapılan: ahmet_53 - Aralık 11, 2014, 14:34:38 öS
lısteye 2 kışi daha ekledım yiğenleride alıyorum yanıma <smiledance
gelsinler tabi.bize genç twici lazım.
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

yilmazugur

"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com


ahmet_53

Kahvaltı sonrasi konvoy yapıp biraz dolansak 1 2 saat güzel olurdu aslında BENCE <clap <bigrin
Þampiyonlar da madara olurmuþ.

EMREREN

Bir yerlere gidilebilir gün içinde detaylandırılabilir
öğleden sonra planı olanlar olacaktır elbette


RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...