---14.12.2014-- Boğazda Tekne Turu Eşliğinde Serpme Kahvaltı.---14.12.2014---

Başlatan EMREREN, Aralık 03, 2014, 18:07:17 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

yilmazugur

Bence herkes bıraksa daha iyi olur hem güvenli hemde toplu bir etkinlik oldugu belli olsun değilmi :)
"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com

EMREREN


LEVENT ÇELİK

Benim face kapalı Ahmed, göremiyorum verdiğin linki o sebeble. Otopark tam olarak nerededir?

RedLine

Alıntı yapılan: LEVENT ÇELİK - Aralık 09, 2014, 12:22:49 öS
Benim face kapalı Ahmed, göremiyorum verdiğin linki o sebeble. Otopark tam olarak nerededir?


'' Dr fahri Atabey cad. ıttihat sokak
Üsküdar'dan zeynep kamil e çıkan yol uzerinde solda yeni hükümet konaginin yanın da ''
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...


ahmet_53

Gelicek olupda adresi bulamayan arkadaslar 0536 230 05 72 numaradan bana ulasabilir..
Þampiyonlar da madara olurmuþ.

zebb

Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

yilmazugur

Kaldı 4 gün iyice yaymak lazım bu organizasyonu hadi hayırlısı :)
İleti Birleştirildi: Aralık 09, 2014, 17:44:09 öS

>
Arkadaşlar şimdilik kaç kişiyiz beni aradılar tekneden de baska gelenlerde olucakmıs sanırım tahmini bi rakam belirtelim? ona göre ayarlanıcak sanırım
"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com

EMREREN


yilmazugur

Alıntı yapılan: EMREREN - Aralık 09, 2014, 17:53:48 öS
Ben hakan beyle iletişim halindeyim sorun yok


Doğru banane ne uğraşıyosam. Moderatörlerin uslup ve kelime kullanım şekli bumu. Takdir ediyorum
İleti Birleştirildi: Aralık 09, 2014, 18:03:37 öS

>
Atarlı atarlı gibi konusmana gerek yok..sıkıntı yokun sonuna bide gardaş yazda tam olsun bari.. fikri öne sürdüm arkasında durmak istedim. olay sadece bundan ibaret.. Buda kulagıma küpe olsun.
"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com

EMREREN

Uğur alınman gereken birsey söylediysem özür dilerim
Gün içinde aradılar beni konuştum tekneyle kişi sayısı bildirdim onun için sorun yok dedim

yilmazugur

Alıntı yapılan: EMREREN - Aralık 09, 2014, 18:05:05 öS
Uğur alınman gereken birsey söylediysem özür dilerim
Gün içinde aradılar beni konuştum tekneyle kişi sayısı bildirdim onun için sorun yok dedim


Estafrullah..  bi an sıkıntı yok felan diyince abuk subuk hissettim acıkcası neyse organizasyona devam edelim  :anlastik
"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com

KeReMCeNK25

Benim fikrim bence herkes aracın otopark-a bırakırsa dönüşte araç başı muhabbeti yapılır :yapma

yakamozkan

... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

EMREREN

Alıntı yapılan: yilmazugur - Aralık 09, 2014, 18:06:38 öS

Estafrullah..  bi an sıkıntı yok felan diyince abuk subuk hissettim acıkcası neyse organizasyona devam edelim  :anlastik
Mahalle ağzı şeklinde değil yanlış anlamışın :-)  beni tanıyınca utanacaksın sen tanıyorsun onları tamamda bir seni bir beni aramaları Problem yaşamamıza sebep olabilir ama o yüzenm ben iletişim halindeyim dedim