---14.12.2014-- Boğazda Tekne Turu Eşliğinde Serpme Kahvaltı.---14.12.2014---

Başlatan EMREREN, Aralık 03, 2014, 18:07:17 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

zebb

Bu bölümün moderatörü kim olmalı siz daha iyi bilirsiniz :-)
Twi ile Dest-i İzdivaç  :alkış <kicking <idea
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

diado

Alıntı yapılan: EMREREN - Aralık 05, 2014, 10:00:32 öö
gelecek olupda adı yazmayan 10 kişi var sadece benim bildiğim bir kaç gün içinde onlarda eklerler

gelmeyeçek olup ta listede adı olan arkadaşlar var onları bi zahmen silelim mesela DİADO
41 D 8101 / 1999 / alize / sunroof / 2airbað / ANASONYEÞÝLÝ
http://www.twingofanclub.com/twingocular-sohbet-muhabbet/ufak-bir-ayrinti-diwi-m/

kucukbey

süpermiş konvoy olacakmı acaba tekneyi nasıl bulcaz yol bilmem iz bilmem :




heycanlı hissediyor :cimcime :cimcime

zebb

Alıntı yapılan: kucukbey - Aralık 05, 2014, 14:41:36 öS
süpermiş konvoy olacakmı acaba tekneyi nasıl bulcaz yol bilmem iz bilmem :




heycanlı hissediyor :cimcime :cimcime

ilk defa mı katılıcaksın abi ne tarafta oturuyosun
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

EMREREN

Alıntı yapılan: diado - Aralık 05, 2014, 14:39:32 öS
gelmeyeçek olup ta listede adı olan arkadaşlar var onları bi zahmen silelim mesela DİADO
profilinizde moderatör yazıyor dinçer bey öyle bir ihtimaliniz ne yazıkki yok
İleti Birleştirildi: Aralık 05, 2014, 16:08:29 öS

>
konvoy olmayacak ama kartal gebze tarafı toplanıp üsküdara öyle geçebiliriz

yilmazugur

Tuzladakiler sabah bi saat belirleyip kartala ugrayalım kartaldan da bi ekip daha olup toplu halde gidelim nasıl fikir ama
:tapma
Ben bir dahiyim  <smiledance :cimcime <kicking
"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com

zebb

Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

yilmazugur

Alıntı yapılan: diado - Aralık 05, 2014, 14:39:32 öS
gelmeyeçek olup ta listede adı olan arkadaşlar var onları bi zahmen silelim mesela DİADO


abi sen niye gelmiyosun
"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com

KeReMCeNK25

Alıntı yapılan: zebb - Aralık 05, 2014, 16:36:55 öS
avrupa yakasındaki sorunlar dan çözülen varmı otopark sorunu vs


Alparaslan istersen yine maltepe köprü de buluşabiliriz ?
tabi dileyen diğer tüm arkadaşlar da...

TwinRS

Alıntı yapılan: KeReMCeNK25 - Aralık 06, 2014, 13:53:19 öS

Alparaslan istersen yine maltepe köprü de buluşabiliriz ?
tabi dileyen diğer tüm arkadaşlar da...
Madem oyle benide Kozyatagi Carrefourun ordan E5 ustunden alin bende konvoya katilayim <shake

KeReMCeNK25

Alıntı yapılan: TwinRS - Aralık 06, 2014, 14:56:10 öS
Madem oyle benide Kozyatagi Carrefourun ordan E5 ustunden alin bende konvoya katilayim <shake


kendi çapımızda danışıklı olarak koordineli bir şekilde gitmeye çalışırız abicim no problem  <idea

zebb

Alıntı yapılan: KeReMCeNK25 - Aralık 06, 2014, 13:53:19 öS

Alparaslan istersen yine maltepe köprü de buluşabiliriz ?
tabi dileyen diğer tüm arkadaşlar da...


Sıfır sıkıntı :parti
Bana uyar abi daha önce yaptığımız gibi yaparız Uğur u da alırım beraber geliriz oraya
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

yilmazugur

Alıntı yapılan: zebb - Aralık 06, 2014, 22:21:21 öS

Sıfır sıkıntı :parti
Bana uyar abi daha önce yaptığımız gibi yaparız Uğur u da alırım beraber geliriz oraya




Tamam ben simdiden hazırım hatta yol üzeri varsa e5den toplana toplana gidelim :)
"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com

zebb

Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

EMREREN

Arkadaşlar gelecek olanların listedeki bilgileri doldurmalarını rica ediyorum