---14.12.2014-- Boğazda Tekne Turu Eşliğinde Serpme Kahvaltı.---14.12.2014---

Başlatan EMREREN, Aralık 03, 2014, 18:07:17 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

zebb

Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

Mr.murat

Güzel olmuş salla emeğine sağlık
Psikoloða gittim korkularýnýn üzerine gitmelisin dedi.
Ýþ çýkýþý Muhsin abinin üstüne yürüdüm,
arkadaþlar adamýn elinden zor aldý beni..

LEVENT ÇELİK

Ben açamıyorum videoyu aktif değil?
Youtube da ne adla arayalım,  oradan seyredeyim bari  :arastiriyorum

FRACTURE

Alıntı yapılan: RedLine - Aralık 15, 2014, 15:17:49 öS
ilker sen niye gelemedin ?


abi durumlar belli bir çok faktör var. Demeyle olmuyor inş. ilerleyen zamanlarda doğru zamanda doğru yerde gelirim.
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

yilmazugur

Alıntı yapılan: LEVENT ÇELİK - Aralık 15, 2014, 22:35:38 öS
Ben açamıyorum videoyu aktif değil?
Youtube da ne adla arayalım,  oradan seyredeyim bari  :arastiriyorum


Abi Link burda


http://www.youtube.com/watch?v=fk1mv1WnkPc
"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com

KeReMCeNK25

Alıntı yapılan: maniacemre - Aralık 15, 2014, 13:44:37 öS
Bende emeği geçen herkese teşekkür ederim.  <clap
Çok güzel bir gün geçirdik sayenizde.
Her sene ramazan ayında geleneksel iftar yemeği gibi bunuda geleneksel hale getirebilir.   ;D ;D ;D
Bu arada bende acayip grip oldum salya sümük şeklinde anlarsiniz yani  :agla


GEÇMİŞ OLSUN BRO-KARDOZZO  :nazar

zebu5216

Bende twi araciligiyla yeni arkadslar edindigim icin cok memnun oldum cok guzel bi organizasyon oldu ve ben ilk defa katildim cok memnun aldim bundan sonraki butun toplanmalarda gelmeye calisicam. İsyerindekilere resimleri falan gosteriyom sasiriyolar olum siz ucmussunuz bu nasil birlik beraberlik diyolar:)

ÜSKÜDARLI

Uğur,


Video için teşekkürler. Her gün daha renkli organizasyonlarda bir arada oluyoruz. Twingo hariç hiç bir şey o güzel pazar sabahı beni yatağımdan kaldıramazdı, iyi ki varsın Twingo, iyi ki varsınız arkadaşlar . . .
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

yilmazugur

Alıntı yapılan: üsküdarlı - Aralık 16, 2014, 21:36:24 öS
Uğur,
Video için teşekkürler. Her gün daha renkli organizasyonlarda bir arada oluyoruz. Twingo hariç hiç bir şey o güzel pazar sabahı beni yatağımdan kaldıramazdı, iyi ki varsın Twingo, iyi ki varsınız arkadaşlar . . .


Rica ederim abi ne demek.. Bende aynı seyi düşünüyorum twingo hariç bende kalkmazdım hehehe  :parti
"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com

yilmazugur

Arkadaşlar, abiler, twiciler.. ya ogün cekilen videoları felan nerden bulabiliriz.  Mesela ilk bulusma noktasına giderken e5 deyken cekilen video felan vardı bunları ceken arkadaslar paylasmıcakmı acaba?
"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com