---14.12.2014-- Boğazda Tekne Turu Eşliğinde Serpme Kahvaltı.---14.12.2014---

Başlatan EMREREN, Aralık 03, 2014, 18:07:17 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

zebb

Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

EMREREN

Alıntı yapılan: RedLine - Aralık 04, 2014, 09:08:46 öö
anadolu yakası otopark işini çözmüş güzel ;

avrupa yakasından katılım sağlamak isteyen arkadaşları düşünen varmı acaba ? 

bizler kabataşta özel otoparklara yada ispark'ın otoparklarınamı bırakıcaz araçlarımızı ?

özel otopark yada ispark saat ücretini hesaba kattınızmı avrupa katılımı için  ?

tekne kahvaltısı iyi güzelde,yeterli açıklama okuyamadım.

organizasyok teknesi sadece bizemi ait olacak yoksa genel bir tur teknesimi ?

üsküdardan hangi tekneye binilicek,yada kabataştan ?

tekne turu kaç saat sürecek , erken ayrılmak isteyen nasıl aracına ulaşacak, eskeza acil bir durum olursa davetlilerden gitmek isteyen olursa ne yapılacak.

aileli katılım diyorsunuz,çocukları deniz tutarsa ve rahatsızlanan olursa ne olacak ?

( ne kadar çok soru sordum dimi sabah sabah , şahsım adına değil avrupa yakasından katılım sağlamak isteyenler için bu sorular )


ümit abi erken kalkmak isteyen ne yazıkki kalkamayacak anadolu için otopark sorunu çözüldü diyebiliriz herkes üsküdara gelse ordan toplu binsekte olur kabataşa araçsızda gelinebilir mesala
çocuğu deniz tutan varsa bu konuda yorumsuzm zaten 10.da binen 12.30 da inecek max. 2 2,5 saat sürecek
extrem bir durum olduğunda elbetten tene bir yere yanaşır yada erken döner
teknenin adı nis 1 yada 2 olacak
detayları ilerleyen günlerde paylaşıcam

yilmazugur

Tamamdır bende ismimi ekledim. Otopark işide tamamdırç Peki bu konuyu anasayfaya tuttursakta herkes görse nasıl olur acaba?
"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com

EMREREN


ENGİNTUNA37

Organizasyon yeri bekar ve çocuksuz aileler için güzel seçim <idea Ancak benim gibi 3-4 aylık bebek sahibi için katılımı oldukça zor(Otoparktan tekneye yürüme mesafesi,tekneyi bekleme süresi ..havalarda malum.)Bir dahaki organizasyona artık...

ÜSKÜDARLI

Güzel bir kahvaltı olacak, emeği geçenlere teşekkürler  <clap aile katılımı ile geliyorum ..
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

zebb

Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

ayd

Alıntı yapılan: zebb - Aralık 05, 2014, 08:50:57 öö
şuanda toplamda 18 kişiyiz yokmu arttıran.. <kicking :parti
evdeki patronla konuşmadım.. ama kaçmazzz <idea
gamsýz hayat herkeze farklý sunar garip oyunlarýný.

zebb

Alıntı yapılan: ayd - Aralık 05, 2014, 09:31:18 öö
evdeki patronla konuşmadım.. ama kaçmazzz <idea

o iş önemli abicim  :parti
ben bütün gerekli izin ve belgeleri aldım o yüzden böyle rahat takılıyorum  :sopa <smiledance <kicking <idea
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

EMREREN


stone

imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...

EMREREN

gelecek olupda adı yazmayan 10 kişi var sadece benim bildiğim bir kaç gün içinde onlarda eklerler

zebb

Bir zamanlar bizde öyleydik. 8)
sonra rüyama bi aksakallı girdi aradığın orda dedi dedim o değil numaraları ver :parti
vermedi  :offf :seytani  bizde diğerini aldık nabak  <shake <kicking :tapma
şaka bi yana Allah herkese hayırlı yuvalar kurmayı nasip etsin  :tamamdir
bu parça sevipte kavuşamayanlara şaka şaka Özkan abime gelsin  <bigrin <bigrin <bigrin
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

EMREREN

forumda yeni bir bölüm kurmaya karar verdik


Twingo otomobil kulübümüzün  İZDİVAÇ sayfası olacak

stone

Alıntı yapılan: EMREREN - Aralık 05, 2014, 10:12:28 öö
forumda yeni bir bölüm kurmaya karar verdik


Twingo otomobil kulübümüzün  İZDİVAÇ sayfası olacak

bak bu olabilir kardeşim

sesli gülüyorum şuan


bekar yalnız geçleri baş göz ederiz artıkın :)
imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...