---14.12.2014-- Boğazda Tekne Turu Eşliğinde Serpme Kahvaltı.---14.12.2014---

Başlatan EMREREN, Aralık 03, 2014, 18:07:17 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

yakamozkan

ben bi daha bulusmalara gelmiyom.ne zaman 2002 twi alırım , yada ne zaman beyaz twi alirim o zaman gelirim. <s9
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

zebb

Alıntı yapılan: üsküdarlı - Aralık 14, 2014, 23:11:32 öS
Fotoğraflar güzel ama daha güzel olanı KOCAMAN bir aile olmuşuz ...
İleti Birleştirildi: Aralık 14, 2014, 23:12:38 öS
>
Alparslan sticker'larını ayırdım, sana nasıl ulaştıralım?

kargo yap abi sana zahmet
hesap no falan verirsin hallederiz Sıfır sıkıntı
artık Tazii nin yeni sahibi havalı havalı gezer  :parti 
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

LEVENT ÇELİK


yilmazugur

Çok güzel olmus resimler <idea   
İleti Birleştirildi: Aralık 15, 2014, 09:17:07 öö

>
Alıntı yapılan: zebb - Aralık 14, 2014, 21:27:01 öS
Tazii. Ve ailesi eksik <lac
Ama çok güzel geçmiş  :parti
Maşallah Maşallah


Alpaslan bidahakine kısmetse hep beraber gideriz :)
"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com

yilmazugur

Ben ilk defa katıldıgım için herkesle tek tek tanısma fırsatım olmadı ama yinede sürekli forumda ismini duydugum kardeşlerimle abilerimle bir arada olmak en kötü ihtimal bi el sıkısmak da güzeldi.. İnşallah bi sonraki organizasyonda görüşmek ümidiyle herkese cok tesekkürler :)
"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com

zebb

Alıntı yapılan: yilmazugur - Aralık 15, 2014, 09:12:37 öö
Çok güzel olmus resimler <idea   
İleti Birleştirildi: Aralık 15, 2014, 09:17:07 öö
>

Alpaslan bidahakine kısmetse hep beraber gideriz :)
inşallah kardeşim  :parti
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

Mr.murat


özkancım bence 2002 değil sana uygun bir kardeşimizle  [size=78%]gel artık  [/size] :sopa2 :sopa2 :sopa2
Psikoloða gittim korkularýnýn üzerine gitmelisin dedi.
Ýþ çýkýþý Muhsin abinin üstüne yürüdüm,
arkadaþlar adamýn elinden zor aldý beni..

EMREREN

Arkadaşlar katılımdan dolayı herkese çok teşekkür ederim her etkinlikte katılımcı sayısının artması bizi daha çok mutlu ediyor

şunu unutmayalım burası bir yardımlaşma ve dostluk forumu öncelikli amacımız tanışmak birlikte olmak ve güzel zaman geçirmekti bunu dün başardığımızı düşünüyorum :)
yeni bir sürü insan tanıdım

Numan kurt ,Uğur yılmaz,Nuri al,Erkut memiş,Kadir bayat,Yasemin yılmaz,Burçin bulut
bunlar daha önce bizi tanımadan aramıza katılan arkadaşlarımız hepsini tanıdığım için çok memnunum herkesle tek tek uzun uzun zaman geçirememiş olmak üzücü

öncelikle dün kahvaltı yaptığımız teknede daha önce bulunmadım işletmeciyi tanımıyordum bunu belirtmek istiyorum
kahvaltının bana söylendiği üzere serpme olacağını yazdık. işletme kahvaltı tabağıyla serpme kahvaltı arası birşeyler yapmıştı hazırladıkları açık büfe masası bazı şeyleri ört pas etti diyebilirim :)

ikinci gelen çaylarda bir sıkıntı söz konusuydu çaydanlıkların dışı gerektiği gibi temiz değildi ilgi alakada biraz yavaştı  herkes gibi elbette bizde herşeyin farkındayız  ancak fiyat performans olarak değerlendirdiğimizde çok mucizevi birşeyler beklemiyorduk yinede daha güzel olabilirdi tabiki
aramızda keşke 25 lira verseydikde adam gibi olsaydı diyenler olacaktır elbette ama kimse şunu unutmasın herkesin ekonomik düzeyi yaşam ve sosyal şartları kesinlikle aynı değil 20 liranında bütçesini sarstığı insanlar olabilir

Tekrar belirtmek istiyorum öncelikli amacımız birlikte olmak tanışmak aramızdaki samimiyeti ilerletmekti bu açıdan güzel olduğunu düşünüyorum sonuç olarak ortada kesinlikle verilen bir emek 60 kişinin bir araya geldiği bir organizasyon var ne olursa olsun yapıcı olmak gereklidir işletmenin azizliğine uğradığımızda ne yazıkki bir gerçektir


Yaptığım ankete gösterdiğiniz ilgi için ayrıca Teşekkür ederim bu sayede kendimizi geliştiricez bu sayede eksiklerimizi bulucaz ve her seferinden herşey birazdaha güzel olacak

aldığım eleştiriler ve güzel yorumlar için sağolun :)

anketimizi 5 puan üzerinden değerlendirmeye aldık 27 kişi ankete katıldı

alınan ortalama puan 4.15 oldu

Twingo Otomobil Kulübü olarak 2015 yılında daha güzel projelerle bir arada olacağız
Herkese şimdiden hayırlı seneler :)



yilmazugur

Smsim yok ben ankete katılamadım hehehe :) buarada bende cok memnn oldum inşallah bi dahaki bulusmada daha da iyi tanısmıs olacağız :)
"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com

maniacemre

Bende emeği geçen herkese teşekkür ederim.  <clap
Çok güzel bir gün geçirdik sayenizde.
Her sene ramazan ayında geleneksel iftar yemeği gibi bunuda geleneksel hale getirebilir.   ;D ;D ;D
Bu arada bende acayip grip oldum salya sümük şeklinde anlarsiniz yani  :agla

FRACTURE

Alıntı yapılan: EMREREN - Aralık 15, 2014, 10:42:49 öö
Arkadaşlar katılımdan dolayı herkese çok teşekkür ederim her etkinlikte katılımcı sayısının artması bizi daha çok mutlu ediyor

şunu unutmayalım burası bir yardımlaşma ve dostluk forumu öncelikli amacımız tanışmak birlikte olmak ve güzel zaman geçirmekti bunu dün başardığımızı düşünüyorum :)
yeni bir sürü insan tanıdım

Numan kurt ,Uğur yılmaz,Nuri al,Erkut memiş,Kadir bayat,Yasemin yılmaz,Burçin bulut
bunlar daha önce bizi tanımadan aramıza katılan arkadaşlarımız hepsini tanıdığım için çok memnunum herkesle tek tek uzun uzun zaman geçirememiş olmak üzücü

öncelikle dün kahvaltı yaptığımız teknede daha önce bulunmadım işletmeciyi tanımıyordum bunu belirtmek istiyorum
kahvaltının bana söylendiği üzere serpme olacağını yazdık. işletme kahvaltı tabağıyla serpme kahvaltı arası birşeyler yapmıştı hazırladıkları açık büfe masası bazı şeyleri ört pas etti diyebilirim :)

ikinci gelen çaylarda bir sıkıntı söz konusuydu çaydanlıkların dışı gerektiği gibi temiz değildi ilgi alakada biraz yavaştı  herkes gibi elbette bizde herşeyin farkındayız  ancak fiyat performans olarak değerlendirdiğimizde çok mucizevi birşeyler beklemiyorduk yinede daha güzel olabilirdi tabiki
aramızda keşke 25 lira verseydikde adam gibi olsaydı diyenler olacaktır elbette ama kimse şunu unutmasın herkesin ekonomik düzeyi yaşam ve sosyal şartları kesinlikle aynı değil 20 liranında bütçesini sarstığı insanlar olabilir

Tekrar belirtmek istiyorum öncelikli amacımız birlikte olmak tanışmak aramızdaki samimiyeti ilerletmekti bu açıdan güzel olduğunu düşünüyorum sonuç olarak ortada kesinlikle verilen bir emek 60 kişinin bir araya geldiği bir organizasyon var ne olursa olsun yapıcı olmak gereklidir işletmenin azizliğine uğradığımızda ne yazıkki bir gerçektir


Yaptığım ankete gösterdiğiniz ilgi için ayrıca Teşekkür ederim bu sayede kendimizi geliştiricez bu sayede eksiklerimizi bulucaz ve her seferinden herşey birazdaha güzel olacak

aldığım eleştiriler ve güzel yorumlar için sağolun :)

anketimizi 5 puan üzerinden değerlendirmeye aldık 27 kişi ankete katıldı

alınan ortalama puan 4.15 oldu

Twingo Otomobil Kulübü olarak 2015 yılında daha güzel projelerle bir arada olacağız
Herkese şimdiden hayırlı seneler :)





Hatırlarmısın Üsküdar sahil de bir kahvaltı yapmıştık tereyağlı tulum peynirli falan herkese zorla meyve suyu doldurup veriyordum meyve suyu dolabından o gün kahvaltı mükemmeldi muz bile vardı kahvaltıda ne alakydı ama güzel alakaydı  <idea
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

EMREREN

Cafe 5.cadde kişi başı 25 lira güzeldi abi değişik olsun mekana sıkışıp kalmayalim dedik bu sefer

RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

yilmazugur

#148
Arkadaşlar merhaba..
14.12.2014 tarihindeki organizasyonda kendi çektiğim kısa kesitli videolardan bi bölüm oluşturmak istedim.
Diğer videolar yüklenene kadar gelemeyen ve benim gibi sabırsız arkadaşlar için de izleme fırsatı olur diye düşünüyorum.


Umarım Beğenirsiniz  <shake  Hatta sosyal medyada da paylaşabiliriz ehee  :parti


[youtube=425,350]-fk1mv1WnkPc&feature[/youtube]




İleti Birleştirildi: Aralık 15, 2014, 19:48:31 öS

>

Üstteki video yanlış oldu düzeltme yapamadım ama bu sefer tamamdır :)


[youtube=640,480]fk1mv1WnkPc[/youtube]


İleti Birleştirildi: Aralık 15, 2014, 20:05:01 öS

>
son olarak; Sağ alt tarafta kaliteyi 720p yaparsanız videonun kalitesi düzelecektir. :)
"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com

zebu5216