---14.12.2014-- Boğazda Tekne Turu Eşliğinde Serpme Kahvaltı.---14.12.2014---

Başlatan EMREREN, Aralık 03, 2014, 18:07:17 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

TwinRS

Alıntı yapılan: zebb - Aralık 14, 2014, 08:43:09 öö
Eşim in durumu düzelmedi malesef bu buluşmada yer alamıycaz Son dakikaya kadar çayladım ama olmadı <drunk
Herkese iyi eğlenceler <clap
Geçmiş olsun Alparslan.Bir dahaki sefere insallah.Benim hatun geliyorum dediiiiiii <bigrin <bud <clap


zebb

Eyvallah abilerim Tazii yi aldığımdan bu yana ilk defa buluşma kaçırıyorum
O Aktar buraya gelecek :parti
Geri kalan çayların hepsini potpori yapıp ona içiricem <bigrin
Bol bol eğlenin stres atın abi birde resim atın bende bu hafta neler olmuş izler yazarım buraya :alkış
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

yilmazugur

Alıntı yapılan: zebb - Aralık 14, 2014, 08:56:06 öö
Eyvallah abilerim Tazii yi aldığımdan bu yana ilk defa buluşma kaçırıyorum
O Aktar buraya gelecek :parti
Geri kalan çayların hepsini potpori yapıp ona içiricem <bigrin
Bol bol eğlenin stres atın abi birde resim atın bende bu hafta neler olmuş izler yazarım buraya :alkış


Kardeim güzel oldu ben video eklicem bi iki tane de resim ceken arkadaslarda eminim güzel pozlar oldu :)
"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com

zebb

Alıntı yapılan: yilmazugur - Aralık 14, 2014, 15:22:20 öS

Kardeim güzel oldu ben video eklicem bi iki tane de resim ceken arkadaslarda eminim güzel pozlar oldu :)
Sabırsızlıkla beklemekteyim. :parti
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

Mr.murat

Psikoloða gittim korkularýnýn üzerine gitmelisin dedi.
Ýþ çýkýþý Muhsin abinin üstüne yürüdüm,
arkadaþlar adamýn elinden zor aldý beni..

zebu5216



























İleti Birleştirildi: Aralık 14, 2014, 20:04:20 öS

>
evet arkadaslar elımdekı ve sagdan soldan aldıklarımdan koydum bı  kac tane yenı foto bulursam atıcam tekrar. harıka bı gundu:)

KeReMCeNK25

Alıntı yapılan: zebb - Aralık 14, 2014, 08:43:09 öö
Eşim in durumu düzelmedi malesef bu buluşmada yer alamıycaz Son dakikaya kadar çayladım ama olmadı <drunk
Herkese iyi eğlenceler <clap


geçmiş olsun alparslan...

KeReMCeNK25

Maksat muhabbet olsun gönüller hoş olsun organizasyon gününe dair bir kaç karma mutlu kare

GT-P1000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


zebb

Tazii. Ve ailesi eksik <lac
Ama çok güzel geçmiş  :parti
Maşallah Maşallah
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

zebb

Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

TwinRS

Organizasyonda emeği gecen herkese cok teşekkürler.Ben ve ailem bugünden keyif aldik.Ayrıca Şen Otopark çalışanlarına ve Ahmet Al kardesime twilerimizi en iyi sekilde ağırladıkları icin de cok teşekkürler.. <clap :tamamdir

ÜSKÜDARLI

Şahsım ve ailem adına bugünkü organizasyonda emeği geçen Emre kardeşime ve diğer emeği geçenlere teşekkür ediyorum.
Boğazda tekne eşliğinde bol çeşit ve böyle uygun bir maliyet için kahvaltı harikaydı . Hatta her yıl böyle bir organizasyonun tekrarlanarak yapılmasını öneriyorum. Nice güzel organizasyonlarda bir arada olmak  dileğiyle . . .
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

ÜSKÜDARLI

Fotoğraflar güzel ama daha güzel olanı KOCAMAN bir aile olmuşuz ...
İleti Birleştirildi: Aralık 14, 2014, 23:12:38 öS

>
Alparslan sticker'larını ayırdım, sana nasıl ulaştıralım?
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

yakamozkan

ben bidaha bulusmalara falan gelmiyom.
ya bana 2002 cam tavan twi bulursunuz anca öyle gelirim.yada ben otobüs otobüs dolaşırım. <lac <s9
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...