---14.12.2014-- Boğazda Tekne Turu Eşliğinde Serpme Kahvaltı.---14.12.2014---

Başlatan EMREREN, Aralık 03, 2014, 18:07:17 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

yakamozkan

 ben sabah 8 gibi Üsküdar meydanında olacam. OTOBUSle gidecam.meydandaki bufelerin birinde cay icecam.erkenden gelen olursa cay ismarlarim.
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...


yakamozkan

:)
alayiniz gelin.en fazla cay biter.2 3 büfe var.hepsini biz zapdederiz :)))
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

TwinRS

Esenkent den gelen konvoya Kozyatagi köprüsünden Kadir Bayat ile katilicaz.Kozyatagi ve civarından gelen olacaksa sabah 9.30 da Carrefourun onunde E5 kenarında olsun :sopa2 <hehe
Twisiz twici Ozkan kardeş sen cayini iç teknede de bize ısmarlarsın  <drunk

stone

imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...

yakamozkan

Alıntı yapılan: stone - Aralık 13, 2014, 20:39:16 öS
sabah yanındayım abim
buyur gel kardeşim.
höpür höpür iceriz çayımızı.
teknede de twisi olanlar ; twisi olmayanlara ismarlar :)))))
İleti Birleştirildi: Aralık 13, 2014, 20:47:31 öS

>
Alıntı yapılan: TwinRS - Aralık 13, 2014, 20:38:23 öS
Esenkent den gelen konvoya Kozyatagi köprüsünden Kadir Bayat ile katilicaz.Kozyatagi ve civarından gelen olacaksa sabah 9.30 da Carrefourun onunde E5 kenarında olsun :sopa2 <hehe
Twisiz twici Ozkan kardeş sen cayini iç teknede de bize ısmarlarsın  <drunk
bütün kabahat twisi olan twicilerin.
bulun bana bi 2002 cam tavan twi.
p.tesi notere gidiym.
o kaaaaa :)
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

stone

Alıntı yapılan: yakamozkan - Aralık 13, 2014, 20:42:44 öS
buyur gel kardeşim.
höpür höpür iceriz çayımızı.
teknede de twisi olanlar ; twisi olmayanlara ismarlar :)))))

aynen öle abicim


bu arada avrupa yakasından gelecek olan arkadaşlar

yenibosna metrobür üst geçidinin altında zebu ile 9:15 de biz buluşucaz bize katılmak isteyen haber versin
imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...

Sayın

Bir iki kişi bana otoparkı sordu;


Otopark sahile yaklaşık 8-10 dakikalık yürüme mesafesinde.


İsteyen aracını uygun bulduğu yere bırakabilir, her hangi bir zorunluluk söz konusu değil. Üsküdar'da park alanı sıkıntı olduğu için Ahmet Al arkadaşımız bu konuda bize yardımcı olma fikriyle yazılmıştır.


Çocuklu aileler otopark bana uzak kalır derlerse, boş yer varsa sahildeki ispark değerlendirilebilir.


Yatak yorgan yüksek ateşle yatıyorum, umarım sabaha toparlanıp aranızda olurum.




LEVENT ÇELİK


TwinRS

Ozan kardesim geçmiş olsun.Hastalık salgın bu ara.Benim hatunda pek iyi degil sabah ola hayrola.


zebb

Alıntı yapılan: TwinRS - Aralık 14, 2014, 00:21:33 öö
Ozan kardesim geçmiş olsun.Hastalık salgın bu ara.Benim hatunda pek iyi degil sabah ola hayrola.


Aynen Taylan abi bende bütün şifa çaylarından içirdim
Uzakdoğu yakınbatı :parti
ınş sabaha herkes iyileşir ve tam kadro oluruz
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar


yakamozkan

forum ;
an itibari ile konum bildiriyom.kuleli sahilinden cengelkoye doğru hareket halindeyim
.( sarı dolmuş  ;D. )
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

zebb

Eşim in durumu düzelmedi malesef bu buluşmada yer alamıycaz Son dakikaya kadar çayladım ama olmadı <drunk
Herkese iyi eğlenceler <clap
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar