---14.12.2014-- Boğazda Tekne Turu Eşliğinde Serpme Kahvaltı.---14.12.2014---

Başlatan EMREREN, Aralık 03, 2014, 18:07:17 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

EMREREN


Sevgili Twingo Fan Club Üyeleri.

Bir kahvaltı buluşması yapmayalı uzun zaman olmuştu 
şehir stresinden uzak ,standartların dışında bir kahvaltı için
14.12.2014 Pazar günü sizde bizimle olun


Boğazda tekne turu eşliğinde yapılacak olan kahvaltımıza herkesi bekliyoruz
keyifli sohbet yanında boğazın güzellikleriyle mükemmel bir kahvaltı olacaktır



10.00 Kabataş kalkış
10.30 Üsküdar kalkış


katılım aileyle olacaktır

Ücret kişi başı 20 tl dir


Katılacak arkadaşların katılımcı listesini doldurmaları gerekmektedir


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1suHk1vviSR2jRagtPG1k4pZcnll48mF2f-OyW_cezw0/edit?usp=sharing





KAHVALTıDA NELER VAR?

Beyaz Peynir
Tulum Peyniri
Kaşar Peyniri
Zeytin Siyah / Yeşil
Reçel Çilek / Gül
Bal
Tereyağ
Salam
Dana Jambon
Tavuk Jambon
Çikolata
Fındık Ezmesi
Sosis
Haşlanmış Yumurta
Sigara Böreği
Salatalık
Domates
Kısır
Yeşil Biber
Mevsim Meyveleri
Mevsim Salatası
Simit
Ekmek Çeşitleri
ve sınırsız çay














KeReMCeNK25


zebb

Oh be heleşükür açıklandı 10 numara organizasyon
İleti Birleştirildi: Aralık 03, 2014, 21:02:58 öS

>
Fikrinize sağlık
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

TwinRS

Bu katılımcı listesine ismimizi yazmak için çok çaba gösterdim ama yalnızca görüntüleme modundan çıkartamadım yahu <s1


Acaba Windows XP olmasından dolayı olabilirmi

zebb

Alıntı yapılan: TwinRS - Aralık 03, 2014, 22:23:51 öS
Bu katılımcı listesine ismimizi yazmak için çok çaba gösterdim ama yalnızca görüntüleme modundan çıkartamadım yahu <s1


Acaba Windows XP olmasından dolayı olabilirmi


Bende yazamadım yarın şirketteki pc den yazıcam artık  :parti
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

TwinRS

Alıntı yapılan: zebb - Aralık 03, 2014, 22:32:29 öS

Bende yazamadım yarın şirketteki pc den yazıcam artık  :parti
Bende öyle yapıciiiim Alparslan kardeşim <idea

zebb

Aradaki şom ağızlı karakter olmak istemem ama inşAllah hava durumu kötü olmaz :agla <bye
Ama girdik bi yola Twingo otomobil kulübü ailesi olarak ne zaman buluşmaya niyet etsek hava durumu beklediğimizden iyi oldu
ınşAllah bu defa da böyle olur.
Ben ve eşim severek bu Aile buluşmasınada katılacağız kısmetse.
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

yilmazugur

Tamamdır bizim arkadsın oldugu tekne  :D bende konsutum 35 miymiş neymiş önceden 23e cekmişler bize 20 yaptılar :D
Tabiki bende varım iki bulusma noktası olusturalım anadolu ve avrupa olarak öle cıkalım yola :)
"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com

stone

merhaba arkadaşlar

pazar gün yapacağımız bu etkinlikte üsküdar tarafında sahile yakın ahmet al arkadaşımızın sahibi olduğu şen otoparka gönül rahatlığı ile bırakabiliriz.

forum ailesi olarak araç başına 5 tl vereceğiz bu fiyat gün boyu geçerlidir. otopark üsküdardan zeynep kamile giden yol üzerinde hükümet konağının yan sokağındadır

ilgilenen arkadaşlar pazar günü benimle irtibata geçebilir  05072112026
imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...

zebb

Alıntı yapılan: yilmazugur - Aralık 04, 2014, 00:07:37 öö
Tamamdır bizim arkadsın oldugu tekne  :D bende konsutum 35 miymiş neymiş önceden 23e cekmişler bize 20 yaptılar :D
Tabiki bende varım iki bulusma noktası olusturalım anadolu ve avrupa olarak öle cıkalım yola :)


Uğur Üsküdar yazmış Emre zaten orda Anadolu Yakasındakiler buluşucak bikaç araba birleşip burdan oraya birlikte gideriz
Ben 29 Ekim'de Keremcenk ile gitmiştim eğer bu defa da uyarsa Keremcenk kardeşime birlikte gideriz Keremcenk ben sen ..çıkar bikaç araç daha hep birlikte gideriz
???
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

RedLine

anadolu yakası otopark işini çözmüş güzel ;

avrupa yakasından katılım sağlamak isteyen arkadaşları düşünen varmı acaba ? 

bizler kabataşta özel otoparklara yada ispark'ın otoparklarınamı bırakıcaz araçlarımızı ?

özel otopark yada ispark saat ücretini hesaba kattınızmı avrupa katılımı için  ?

tekne kahvaltısı iyi güzelde,yeterli açıklama okuyamadım.

organizasyok teknesi sadece bizemi ait olacak yoksa genel bir tur teknesimi ?

üsküdardan hangi tekneye binilicek,yada kabataştan ?

tekne turu kaç saat sürecek , erken ayrılmak isteyen nasıl aracına ulaşacak, eskeza acil bir durum olursa davetlilerden gitmek isteyen olursa ne yapılacak.

aileli katılım diyorsunuz,çocukları deniz tutarsa ve rahatsızlanan olursa ne olacak ?

( ne kadar çok soru sordum dimi sabah sabah , şahsım adına değil avrupa yakasından katılım sağlamak isteyenler için bu sorular )
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

ahmet_53

Ümit abi sende gel Üsküdar dan katıl abi arabani sokaga birakma  ;D :parti
Þampiyonlar da madara olurmuþ.

RedLine


Ahmet'im ben sıkıntı etmiyorum zaten,ben her türlü gelirim.


benim sorularım avrupa yakasından katılım sağlamayı düşünen üyelerim aklına gelebilecek sorular  :tamamdir


bekar yada çocuksuz aileler için sorun teşkil etmez tekne turu ama küçük çocuğu olan üyelerimiz için tekne sorun olabilir
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

zebb

benim elin kerameti kaçmış heralde  <kicking <hehe nereye dokunsam olmuyo ceptende pc den de yazamadım bu listeye isimleri
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar